tema : Ecología
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 27 de marzo de 2015 - 19h

Xornada Antinuclear

Proyección del documental "La mentira de Fukushima" y posterior debate con Paco Ramos, d'Ecoloxistes n'Aición d'Asturies.

"La mentira de Fukushima"

La radiación de Fukushima tá matando a los neños, causando problemes de corazón, lleucemia, tiroides. Tán pasando coses terribles de les cuales les autoridaes oculten la verdá al mundu. Hai voces valientes y con coraxe que lo testimoníen. L'ex-Alcalde, Katsutaka Idogawa de la ciudá de Futaba, xusto al lláu de la central nuclear de Fukushima Daiichi ye ún d'ellos.

La traxedia de Fukushima sigue siendo silenciada ensin contemplanciones pesie a los testimonios que amuesen que esta sigue viva tres años dempués del 11 de marzu de 2011.

Esti documental denuncia, ente otros, cómo la mafia xaponesa se implicó na descontaminación de la central nuclear dao que tá costando miles de millones de yenes.

Sobre los costos de descontaminar unes ruines como les de Fukushima nun hai precedentes. Los costos de desmantelar una central nuclear evaluábense en 1985 nun 10 o un 15 % del costu de la instalación. Güei tenemos datos concluyentes sobre que esti costu iguala o incluso supera al de construcción.