tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 18 de abril de 2015 - 13h

XINTA AUTOXESTIÓN C.S LA LLUME

Xente, el día 18 d'abril va entamase nel C.S. La Llume la II folixa d'autoxestión, y esta vien cargá de munches sorpreses. Sabemos que de xuru que vos presten les nueses espiches, pero nesta vegada vamos entamar una xinta con 2 platos típicos del nuesu país, de primeru tenemos una bona fabada y de postre un arroz con llechi, si dempués d'esto quedais con fame, nun vos preocupeis porque ¡vais poder repetir! y too ello por 4 eurinos.

Pero la folixa nun acaba equí, dempués va haber que baxar la fartura y que meyor qu'un tornéu de dardos colos vuesos collacios.

A parte d'esto también se recordará el númbero ganaor de les rifes pal equipamientu del ximnasiu de La Llume, el sorteu como pon na papeleta celebraráse el vienres 17.

¡¡¡IMPORTANTE!!!!! Si vos presta el plan, y quereis pasar un día toos xuntos, sofitando la autoxestión, comiendo, xugando y sintiendo bona musica; en xeneral, pasándolo perbien a precios populares, corréi a apuntavos a la xinta mandando un MENSAXE PRIVÁU al Facebook de La Llume confirmando asistencia(Podeís mandar en el mismu priváu los compas con los que venis) o tamien pasándote pol nuesu llocal (recordai Cai Nava nº1, esquina con Av. Portugal, Xixón).