tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 22 de mayo de 2015 - 20h

Charra antirrepresiva #PreguntarNoEsDelito

El pasáu 17 de febreru de 2014 el Presidente de la Comunidá de Cantabria, Ignacio Diego, visitaba la Universidá de Cantabria pa participar nun actu que, sol títulu "Tengo una entruga pa vusté", espublizábase como "un momentu escepcional pa plantegar al presidente de la Comunidá les nueses reflexones y moliciones, y un exerciciu de tresparencia".

El colectivu Estudiantes en Defensa de la Educación Pública (EDUP), considerando al Presidente responsable cimeru de los retayos que precaricen, mercantilicen y eliticen la Universidá y la educación de Cantabria polo xeneral nos últimos años, entamó una protesta. A ella allegaren aquel llunes unes 40 persones con diverses sensibilidaes que nun pudieren manifestase siquiera no coincidente col teóricu plantegamientu del actu, por cuenta de que la seguridá privada instalose nos accesos al edificiu universitariu y, siguiendo ordes, vetó l'accesu de forma tan seleutiva que l'actu celebrose nuna sala mediovacía col dirixente políticu acompañáu de periodistes y les mocedaes del so partíu.

Una vegada Ignacio Diego abandonara l'actu pela puerta de tras nel so coche oficial, ún de los sos escoltes, actuando d'una forma desproporcionada dafechu, afrellaba a dos mozos gratuitamente, provocando una puchada del restu y l'intervención de la Policía, que respondió al requerimientu d'identificación del agresor identificando a un mozu que taba grabando lo asocedío.

Como los medios fixeron ecu del desenvolvimientu del actu "nuna sala prácticamente vacía", col accesu negáu ensin mediar esplicación" y los estudiantes "denunciando agresiones de la escolta del Presidente", el Gobiernu punxo la maquinaria del poder a funcionar pa da-y la vuelta a los fechos, pidiendo "la condena" del comportamientu violentu", de "unos pocos" "ayenos a la universidá" que "nun pueden soportar la victoria del Partíu Popular nin l'induldable ésitu de la so xestión", en palabres del conseyeru Miguel Ángel Serna. Pela so parte, l'informe de los escoltes, que resultaron ser Policías Nacionales, llega a señalar que "en tou momentu la xente que s'atopa nel llugar intenta cutir a la personalidá [Ignacio Diego]", amás d'a los coches oficiales, que sufrieron "golpes y pataes" y allos mesmos: "golpes y emburriones". 12 mozos fueron por ello imputaos, pudiendo sufrir fuertes multes y condenes de prisión.

En protesta pola discriminación y represión carecía aquel día na Universidá, en defensa de llibertaes y derechos fundamentales como la Educación, asinca como pa defendenos de la sinrazón policial y xudicial, imputaes, estudiantes y solidaries empecipiemos la campaña #PreguntarNoEsDelito.

Origen : https://www.facebook.com/events/8402002626845


Origen : mensaje recibido el 19 mayo 15h