tema :   el más visto
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 9 de julio de 2016 - 12h

Xornaes Solidaries

El día 9 de xunetu, de de diversos colectivos antirracistes, vamos llevar a cabu en Xixón una serie d'actividaes empobinaes a sofitar a les persones refuxaes en Grecia. Una de les mayores necesidades de la xente refuxao ye la desasistencia que sufren nos campamentos nos qu'asperen una ayuda que namái llega de la xente trabayadora desplazada a los asentamientos; queremos collaborar económicamente con ellos pa que puedan cubrir les necesidaes básiques de los desplazaos pol conflictu en Siria o Irak.

A les 12:00 nel teatru Jovellanos tendrá llugar una concentración de repulsa a les polítiques europees que dan la espalda ya se limita a mandar a Turquía a la xente refuxao como si de basoria se tratara. Dempués un pasucais mos conducirá al campu fútbol de la Cruz, en Ciares, onde vamos xugar un tornéu de fútbol 7 mixtu nel que se podrá participar sofitando con 5 euros por equipu. Tamién habrá exhibiciones de deportes de contactu por parte del Ximnasiu Popular Ochobre ya deportes tradicionales asturianos.

Durante les actividaes habrá xinta popular pal que quiera aportar la voluntá. Va a haber un puestu de material solidariu.

Toos los recursos recaudaos tarán destinaos a los voluntarios desplazaos a Grecia que van gastalos en productos de primera necesidá.