tema : Historia
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 30 de septiembre de 2017 - 11h

HOMENAXE A LOS Y LES LLUCHADORES ANTIFASCISTES NEL POZU FUNERES

HOMENAXE A LOS Y LES LLUCHADORES ANTIFASCISTES NEL POZU FUNERES

SÁBADU 30 SETIEMBRE. MARCHA A FUNERES. SALIDA A LES 11:00 h., DENDE'L CONCEYU BIMENES (Vamos xubir en coche hasta Fayacaba, pa siguir andando hasta'l Pozu Funeres).

Asturies Rebelde entama un homenaxe a los y les lluchadores antifranquistes que fueron asesinaos nesti llugar en 1948.

El viniente sábadu, 30 setiembre, vamos xubir al Pozu Funeres pa faer un homenaxe a quien dieron la so vida pol so pueblu y pola clas obrera.

Vamos falar de los sos ideales de xusticia y llibertá. De la so llucha antifranquista y antifascista. Vamos falar de cómo siguir andando'l so camín, de qué faer pa que la so muerte nun fuere en vanu.

Pero tamién vamos falar d'hipocresía y de vergoña. La hipocresía de quienes, autoproclamándose como los sos herederos, vendieron aquellos ideales por una miserable poltrona nun Gobiernu o nun Parlamentu. La vergoña de quienes, con una man, escriben tolos años grandes discursos nel Pozu Funeres y, cola otra, escriben les lleis que desanicien, ún tres otru, los derechos del mesmu pueblu y de la mesma clas obrera pola qu'aquellos y aquelles lluchadores antifacistes dieron la so vida.

Y, cómo non, vamos falar de les lluches que, anguañu, caltienen vives les idees de quien, enantes, dieron, inclusive, la so vida polos derechos del so pueblu y de la clas obrera.

HOMENAJE A LOS LUCHADORES Y LUCHADORAS ANTIFRANQUISTAS EN EL POZO FUNERES,

SÁBADO 30 DE SEPTIEMBRE. MARCHA A FUNERES. 11:00 h. SALIDA DESDE EL AYUNTAMIENTO DE BIMENES (Subiremos hasta Fayacaba en coche, para seguir andando hasta el Pozo Funeres).

Asturies Rebelde organiza un homenaje a los y las luchadores antifranquistes que fueron asesinados en este lugar en 1948.

El próximo sábado, 30 de septiembre, tendrá lugar la Marcha al Pozo Funeres, para hacer un homenaje a quienes dieron su vida por su pueblo y por la clase obrera.

Hablaremos de sus ideales de justicia y libertad. De su lucha antifranquista y antifascista. Hablaremos de cómo seguir andando su camino, de qué hacer para que su muerte no fuera en vano.

Pero también hablaremos de hipocresía y de vergüenza. La hipocresía de quienes, autoproclamándose como sus herederos, vendieron aquellos ideales por una miserable poltrona en un Gobierno o en un Parlamento. La vergüenza de quienes, con una mano, escriben todos los años grandes discursos en el Pozo Funeres y, con la otra, escriben las leyes que aniquilan, uno tras otro, los derechos del mismo pueblo y de la misma clase obrera por la que aquellos luchadores y luchadoras antifascistas dieron su vida.

Y, cómo no, hablaremos de las luchas que, actualmente, mantienen vivas las ideas de quienes, anteriormente, dieron, incluso, su vida por los derechos de su pueblo y de la clase obrera.