Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 21 de diciembre de 2018 - 19h30

Xornaes Formatives - Sindicalismu y Represión

CSI MOCEDÁ
XORNAES FORMATIVES - AVIENTU
SINDICALISMU Y REPRESIÓN

Como mocedá de la Corriente Sindical d'Izquierda vemos la necesidá d'arriquecer la llucha mediante'l deprendimientu y la formación, col enfotu d'afitar cada pasu que demos sobre los nuesos principios, de manera que podamos medrar colectivamente y frañir el desconocimientu qu'amenaza con condenanos a la desmovilización y a la sumisión.

Poro, presentámosvos darréu les segundes xornaes formatives, contestualizaes nesti mes d'avientu, baxo'l títulu "SINDICALISMU Y REPRESIÓN" y estructuraes en dos charres y un alderique, que son les siguientes:

- Vienres 14
¿Cómo enfrentar la represión?
Fernando González (Militante de CSI)

- Vienres 21
Historia CSI y represión
Ana Carpintero (Ex-Trabayaora IKE) y Juan Manuel Martínez Morala (Ex-trabayaor Naval Xixón)

- Xueves 27
Alderique: ¿Cómo lluchamos escontra la represión?

Toles actividaes van ser a les 19:30 nel llocal de la CSI en Uviéu (Avd. Hermanos Menéndez Pidal, 14 baxu). Recordamos que estes actividaes son abiertes y pa xente de toles edaes.

¡Esperámosvos!
------------------------------------------------------------------------------------------

CSI MOCEDÁ
JORNADAS FORMATIVAS - DICIEMBRE
SINDICALISMO Y REPRESIÓN

Como juventud de la Corriente Sindical de Izquierda vemos la necesidad de enriquecer la lucha mediante el aprendizaje y la formación, con el sentido de fijar cada paso que demos sobre nuestros principios, de manera que podamos crecer colectivamente y destruir el desconocimiento que amenaza con condenarnos a la desmovilización y a la sumisión.

Por tanto, os presentamos seguidamente las segundas jornadas de formación, contextualizadas en este mes de diciembre, bajo el título "SINDICALISMO Y REPRESIÓN" y estructuradas en dos charlas y un debate, que las son siguientes:

- Viernes 14
¿Cómo enfrentar la represión?
Fernando González (Militante de CSI)

- Viernes 21
Historia CSI y represión
Ana Carpintero (Ex-Trabajadora IKE) y Juan Manuel Martínez Morala (Ex-trabajador Naval Xixón)

- Jueves 27
Debate: ¿Cómo luchamos contra la represión?

Todas las actividades serán a las 19:30 en el local de la CSI en Uviéu. (Avd. Hermanos Menéndez Pidal, 14 bajo). Recordamos que estas actividades son abiertas y para gente de todas las edades.

¡Os esperamos!

Organizado por CSI Mocedá