tema : Feminismo
Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 24 de enero de 2019 - 18h30

Preparación Fuelga Xeneral Feminista 2019 na CSI

Tres l'ésitu que supunxo la xornada histórica del 8M de 2018, dende CSI Feminismu queremos empezar con tiempu y la mayor participación posible, tantu de compañeres como de compañeros, la preparación de la fuelga xeneral feminista d'esti 2019.
Pa ello, proponemos la realización de conceyos abiertos nos conceyos d'Avilés, Xixón y Uviéu, col fin de recoyer propuestes, comentar duldes y poner en común idees que nos ayuden a trabayar más y meyor ente toes. Esperamos que vos animéis a participar.

Calendariu de convocatories per conceyos:
Avilés: xueves 17 de xineru, a les 18:30 h.
Uviéu: xueves 24 de xineru a les 18:30 h.
Xixón: llunes 28 de xineru a les 18:30 h.

Si dalguna sección sindical, sector o colectivu tien interés n'entamar conceyos informativos, solo tien que ponese en contactu con nós al traviés del corréu: csi8@minfexormacion@gmail.cexom


Tras el éxito que supuso la histórica jornada del 8M de 2018, desde CSI Feminismu queremos abordar con tiempo y la mayor participación posible, tanto de compañeras como de compañeros, la preparación de la huelga general feminista de este 2019.
Para ello proponemos la realización de asambleas abiertas en las comarcas de Avilés, Xixón y Uviéu, con el fin de recoger propuestas, comentar dudas y poner en común ideas que nos ayuden a trabajar más y mejor entre todas. Esperamos que os animéis a participar.

Calendario de asambleas por comarcas:
Avilés: jueves 17 de enero, a las 18:30h.
Uviéu: jueves 24 de enero a las 18:30h.
Xixón: lunes 28 de enero a las 18:30h.

Si alguna sección sindical, sector o colectivo tiene interés en organizar asambleas informativas, solo tiene que ponerse en contacto con nosotras a través del correo: csi8exminformaexcion@gmaexil.com