tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 1 de abril de 2023 - 19h

Asturies Insumisa "Xorreciendo.Una güeyada al pasáu pa construir el futuro"

Ñaz l'Asturies Insumisa, la reorganización de la xunidá de la disidencia n'Asturies.

Conformá por coleutivos de trabayaores, centros sociales, conceyos populares y organizaciones d'esquierdes, Asturies Insumisa entama'l so camín con unes xornaes que se van esparder per tol mes d'abril y que finarán nun actu presentación pal 29 d'abril, previu al 1u de Mayu.

#asturies #puxaasturies #asturiesinsumisa

Esti sábadu entamamos por tolo alto con dos de les presones de les que más se pue deprender, porque cuando se sienten colos que venimos detrás, nun lo faen pa ponese a dicir lo que tenemos de facer, fáenlo de tu a tu pa tresmitimos conocimientu del que podamos sacar lleiciones coles que siguir avanzando.

Manuel Sánchez Terán -conflictu Duro Felguera- y José Álvarez "Pola" -conflictu de la costrución y la minería- son dos de los meyores esponentes y defensores que tenemos, dende la integridá y la coherencia, del sindicalismu de clas, combativu, horizontal, asambleariu, con fuerte carga política.

Vémosmos esti sábadu, 1 d'Abril, en La Llegra?

--------------------------------

Este sábado empezamos por todo lo alto con dos de las personas de las que más se puede aprender porque cuando se sientan con los que venimos detrás, no lo hacen para venirnos a decir lo que tenemos que hacer, lo hacen de tú a tú para transmitirnos el conocimiento del que podamos extraer las lecciones con las que seguir avanzando.

Manuel Sánchez Terán - conflicto duro Felguera - y José Álvarez "Pola" - conflicto de la construcción y de la minería - son dos de los máximos exponentes y defensores que tenemos , desde la integridad y la coherencia, del sindicalismo de clase, combativo , horizontal , asambleario, con una fuerte carga política.

Nos vemos este sábado 1 de Abril en la llegra?