¿Qué ye l’Axenda Mazucu?.¿Qué es la Axenda Mazucu?.

L'Axenda Mazucu ye una axenda compartida qu'informa de los actos y convocatories feches por dellos colectivos y centros sociales d'Asturies. L'oxetivu d'esta axenda ye doble:

  1. Disponer d'un sitiu de referencia onde se puedan consultar y difundir les actividaes y convocatories de calter cultural y/o políticu que se faigan n'Asturies;
  2. Crear una ferramienta de coordinación pa los colectivos, asociaciones y centros sociales d'Asturies.

La Axenda Mazucu es una agenda compartida que informa de los eventos y convocatorias realizadas por distintos colectivos y centros sociales de Asturias. El objetivo de esta agenda es doble:

  1. Disponer de un sitio de referencia donde se puedan consultar y difundir las actividades y convocatorias de carácter cultural y/o político que tengan lugar en Asturias;
  2. Crear una herramienta de coordinación para los colectivos, asociaciones y centros sociales de Asturias.

Criterios de publicación d'actos.Criterios de publicación de eventos

Nesta axenda puen espublizase toles actividaes entamaes polos colectivos participantes, dende les sos reuniones y asamblees ordinaries hasta actividaes de calter lúdicu, formativu, cultural, artísticu o políticu, siempre y cuando estes se faigan de forma desinteresada, quier dicise, ensin afán d'arriquecese.


En esta agenda pueden publicarse todas las actividades organizadas por los colectivos participantes, desde sus reuniones y asambleas ordinarias hasta actividades de carácter lúdico, formativo, cultural, artístico o político, siempre y cuando estas se realicen de forma desinteresada, es decir, sin ánimo de lucro.

¿Qué colectivos participamos na Axenda Mazucu?

Actualmente participen nesta axenda común estos colectivos:

¿Te gustaría participar en la Axenda Mazucu?

Úsanos pa tar informáu, espardi les nuestres informaciones en FaceBook y Twitter, meti l'axenda nel to blog o web o propónnos actos que taría bien que s'espublizaren, y yá vas tar ayudando na construcción de l'Axenda Mazucu.

L'axenda ta abierta a la participación de tolos colectivos d'Asturies que compartan la filosofía del proyectu. Si formes parte de dalgún colectivu y gustaríavos participar nel proyectu más de contino, ponte en contactu con nós nesti corréu:

contexacto@axeexndamazucexu.org


Utilízanos para mantenerte informado, difunde nuestras informaciones en FaceBook y Twitter, incluye la agenda en tu blog o web o sugiérenos eventos que deban ser publicados, y ya estarás contribuyendo en la construcción de la Axenda Mazucu.

La agenda está abierta a la participación de todos los colectivos de Asturias que compartan la filosofía del proyecto. Si formas parte de algún colectivo y os gustaría participar en el proyecto de manera más continuada, ponte en contacto con nosotros a través del correo

contexacto@axeexndamazucexu.org

¿Puedo copiar esta información n'otros sitios?

¡Claro! Pues ayudar a difundir los actos que t'abulten más interesantes enllazándolos nel to FaceBook y Twitter, usando'l botón de "Compartir" incluyíu en cada actu. Si Demosphere Asturies te resulta útil, animámoste a incluyir un enllaz o banner nel to sitiu web.

P'ayudate a amosar esta axenda nel to sitiu web, dispónse de fluxos RSS y un calendariu en formatu iCalendar.


¡Claro! Puedes ayudar a difundir los eventos que consideras más interesantes enlazándolos en tu FaceBook y Twitter, usando el botón de "Compartir" incluido en cada evento. Si Demosphere Asturias te resulta útil, te animamos a incluir un enlace o banner en tu sitio web.

Para ayudarte a mostrar esta agenda en tu sitio web, se dispone de flujos RSS y un calendario en formato iCalendar.

¿Puedo compartir una agenda que incluya sólo algunos de los eventos?

Pues crear la to propia axenda escoyendo los actos que más t'interesen o na zona que más cerca te quede. Esta "axenda personalizada" pues facela pública, y asina compartila con otres persones o incluiyila nel to sitiu web. Pa más información consulta esti enllaz.


Puedes crear tu propia agenda seleccionando los eventos que más te interesan o en la zona que más cerca te quede. Esta "agenda personalizada" puedes hacerla pública, y así compartirla con otras personas o incluirla en tu sitio web. Para más información consulta este enlace.

¿Cómo se financia l'Axenda Mazucu?

L'axenda ye una ferramienta xestionada polos propios colectivos qu'espublicen nella. Ente toos tamos faciéndonos cargu de los gastos -más bien pequeños- que tenemos pa caltener y difundir l'axenda.


La agenda es una herramienta gestionada por los propios colectivos que publican en ella. Entre todos nos estamos haciendo cargo de los gastos -más bien reducidos- en que incurrimos para mantener y difundir la agenda.

Démosphère, el software llibre usáu pola Axenda Mazucu

La nuestra axenda ta agospedada nun sirvidor GNU/Linux (Debian) del colectivu Démosphère Paris/Idf, que desenvolvió como Software Llibre'l sistema col que fiximos l'axenda.

Esti proyectu militante surdió en París en marzo del 2007 cola mira de valir pa crear Axendes alternatives locales y dende entós espardióse per delles rexones d'Europa. Pue vese la llista completa d'Axendes que funcionen con esti sistema equí: https://main.demosphere.net. Cada axenda local funciona de forma autónoma y en Demosphere Asturies, concretamente, los responsables d'espublizar les actividaes somos la ciudadanía y los propios colectivos ciudadanos.


Nuestra agenda está alojado en un servidor GNU/Linux (Debian) del colectivo Démosphère Paris/Idf, que ha desarrollado como Software Libre el sistema con el que creamos la agenda.

Este proyecto militante surgió en París en marzo de 2007 con objeto de servir para la creación de agendas alternativas locales y desde entonces se ha propagado por distintas regiones de Europa. Se puede ver la lista completa de agendas que funcionan con este sistema aquí: https://main.demosphere.net. Cada agenda local funciona de forma autónoma y en Demosphere Asturias, concretamente, los responsables de publicar las actividades somos la ciudadanía y los propios colectivos ciudadanos.