Comentar (0)EnviariCalCompartir

martes 11 de julio de 2023 - 19h30

Concentración por un nuevu modelu de turismu n'Asturies

ASTURIES INSUMISA (https://www.facebook.com/groups/5118084822308…)

N'asturianu.

CONCENTRACIÓN POR UN NUEVU MODELU DE TURISMU N'ASTURIES

MARTES 11 XUNETU. 19:30 h. PUERTA PRINCIPAL DE LA SELMANA NEGRA. XIXÓN. ASTURIES.

ENTAMA: ASTURIES INSUMISA.

La xorreciente masificación turística d'Asturies tien consecuencies sobre les costumes de la población llocal, sobre los servicios municipales que demanda, sobre la precariedá llaboral, sobre'l mediu ambiente y sobre los recursos naturales de los conceyos.

Por ello, el turismu tien d'orientase de manera que repercuta positivamente nel conxuntu la sociedá asturiana, escomenzando por unes condiciones llaborales dignes pa los y les trabayadores, y nun se traduza esclusivamente en beneficiu empresarial nin nos condergue a ser un gran parque temáticu.

TURISMU MASIVU: MALU PAL TURISTA Y MALU PAL NATIVU.

_________________________________

En castellano.

CONCENTRACIÓN POR UN NUEVO MODELO DE TURISMO N'ASTURIES

MARTES 11 DE JULIO. 19:30 h. PUERTA PRINCIPAL DE LA SEMANA NEGRA. XIXÓN. ASTURIES.

CONVOCA: ASTURIES INSUMISA.

La creciente masificación turística de Asturies tiene consecuencias sobre las costumbres de la población local, sobre los servicios municipales que demanda, sobre la precariedad laboral, sobre el medio ambiente y sobre los recursos naturales de los concejos.

Por ello, el turismo debe orientarse de manera que repercuta positivamente en el conjunto de la sociedad asturiana, empezando por unas condiciones laborales dignas para los trabajadores y trabajadoras, y no se traduzca exclusivamente en beneficio empresarial ni nos condene a ser un gran parque temático.

TURISMO MASIVO: MALO PARA EL TURISTA Y MALO PARA EL NATIVO.