lunes 16 de octubre de 2023 - 12h
Día internacional de la Soberanía Alimentaria
lunes 16:
a las 12, delante del Ayto de Langreo.
martes 17:
en Avilés: charla en torno a los nuevos transgénicos.
El 16 d'Ochobre la Via Campesina convoca una Acción Global pol Dia Internacional de Acción pola Soberania Alimentaria de los Pueblos, contra las transnacionales. La Plataforma Asturiana pola Soberania Alimentaria vamos acompañalos otra vega más.
Munchos gobiernos dicen tomar medides escontra en cambiu climatiu, a favor de una agricultura mas sostenible y de les pequeñes explotaciones campesines. Munches empreses ofrecen productos mas sostenibles, verdes, xustos, locales y demás frases publicitaries. Sicasi la situación, lloñe de meyorar, empeora. Ca vegá mas campesines abandonen la producción de alimentos, mas xente pasa fame y la comida que consumimos ye peor y mas cara. Y esto ye porque les medides nun tan a la escontra de la principal torga: el agronegociu de la especulación. El principal problema ye la concentración de producción y sistemas de distribución en manos de grandes empreses que acumulen beneficios echando al campesinado de la su xera, condenando a la fame a millones de persones y desparramando tonelaes de productos contaminantes al nuesu planeta.
Nunca tan pocos produxeron tanto. Nunca el mundo produxo tantos alimentos y nunca estuvieran tan mal repartidos.
Organicemonos pa meyorar el nuesu consumu faciendolu realmente mas local y sostenible, relacionándonos coles campesines, emplegandu mercaos y pequeños comercios o creando grupos de consumu. Denunciemos la farsa publicitaria de les grandes empreses y refugemos les grandes cadenes de distribución. Y sobre too nun nos olvidemos de la llucha política por algamar una tranformación del modelu. Si nun hay un cambiu radical nel modelu de producción y distribución de alimentos nun habrá una solución a la crisis alimentaria, ni ecolóxica. Lo importante nun ye xenerar beneficios, ye solucionar los problemas de la xente a Alimentación nun pue ser un negociu, tien que ser un drechu. Comer sano, respetando el medio ambiente y sin explotar a nadie ye un drechu que tien que ser universal, al alcance de toda la humanidad.
Globalicemos la llucha!!!
Globalicemos la esperanza!!!
Origen : mensaje recibido el 13 octubre 17h