tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

martes 12 de agosto de 2014 - 12h

¡Amenaza de DERRIBO! rueda de prensa pública.

MARTES 12 AGOSTU - PZA. DEL AYUNTAMIENTU
A les 12:00 convocamos rueda de prensa pública.


¡Nun-yos bastó col acosu y el pieslle, agora quieren tamién el derribu!

[Castellano]
Tras tener noticia de que la empresa semipública SEDES pretende derribar la antigua Consejería de Sanidad del Principado de Asturias, ubicada en la calle General elorza 32, la asamblea del CSOA LA MADREÑA desea expresar su más firme rechazo a este nuevo atropello urbanístico que pretende realizar una empresa cuya desastrosa gestión estamos pagando el conjunto de la sociedad asturiana. Durante dos años y medio el inmueble de General Elorza 32 se convirtió en un espacio lleno de vida gracias a la generosa aportación de cientos de personas, ahora la empresa, después de clausurar esta iniciativa autogestionada que contribuía a la dinamización social y cultural del barrio de Pumarín y la ciudad de Oviedo, pretende destruir incluso físicamente este edificio público. ¿Con qué objetivo? ¿Eliminar pruebas ahora que la justicia está investigando la ruinosa Operación de los Palacios? Desde este colectivo manifestamos nuestra rotunda oposición a que SEDES convierta General Elorza 32 en un solar inhóspito, como ha pasado con el antiguo instituto de San Lázaro. Este inmueble sigue siendo propiedad de la ciudadanía asturiana y seguiremos luchando, por los medios que sea, para que las antiguas consejerías de la calle General Elorza vuelvan a tener un nuevo uso público y social, al servicio de la ciudadanía. Por eso pedimos al Ayuntamiento de Oviedo que no conceda la lincencia de derribo a SEDES.

[Asturianu]
En teniendo noticia de que la empresa semipública SEDES pretende baltar l'antigua Conseyería de Sanidá del Principáu d'Asturies, allugada na cai Xeneral elorza 32, l'asamblea del CSOA LA MADREÑA deseya espresar la so más firme refugu a esti nuevu atropellu urbanísticu que pretende realizar una empresa que la so desastrosa xestión tamos pagando'l conxuntu de la sociedá asturiana.
Durante dos años y mediu l'inmueble de Xeneral Elorza 32 convirtióse nun espaciu llenu de vida gracies a l'aportación solidaria de cientos de persones, agora la empresa, dempués de clausurar esta iniciativa autogestionada que contribuyía a la dinamización social y cultural del barriu de Pumarín y la ciudá d'Uviéu, pretende destruyir inclusive físicamente esti edificiu públicu. ¿Con qué oxetivu? ¿Esaniciar pruebes agora que la xusticia ta investigando la ruinosa Operación de los Palacios?
Dende esti colectivu manifestamos la nuesa atayante oposición a que SEDES convierta Xeneral Elorza 32 nuna cortil inhóspitu, como pasó col antiguu institutu de San Llázaro. Esti inmueble sigue siendo propiedá de la ciudadanía asturiana y vamos siguir lluchando, pelos medios que seya, por que les antigües conseyeríes de la cai Xeneral Elorza vuelvan tener un nuevu usu públicu y social, al serviciu de la ciudadanía. Por eso pidimos al Conceyu d'Uviéu que nun conceda la lincencia de valtamientu a SEDES.