tema :   el más visto
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 13 de septiembre de 2014 - 17h30

Folixa d'inauguración C.S. La Llume

¡¡Agora si que si yá nun queda nada pa que podáis venir conocer el Centru Social La Llume!!

Esti sábadu día 13 de Setiembre inauguramos esti nuevu espaciu alternativu los mozos de Paraos y Precarios de Xixón. Va haber una charra pa que podáis conocenos (como surdimos, que buscamos con esti Centru Social y que podéis atopar los mozos en La Llume), un conciertu de la mano de Dive'n Bourbon, un pinchéu popular y pa rematar la nueche pinchada con Dj Ciareslautern ¿vais perdévoslo?

Esperámosvos a toes a partir de les 17 h na Cai Nava, esquina con Avenida Portugal (Xixón). Barra con precios populares y munches coses que cuntavos. ¡Vémonos el sábadu!

¡¡Ahora si que si ya no queda nada para que podáis venir a conocer el Centro Social La Llume!!

Este sábado día 13 de Septiembre inauguramos este nuevo espacio alternativo los jóvenes de Paraos y Precarios de Gijón. Habrá una charla para que podáis conocernos (como surgimos, que buscamos con este Centro Social y que podéis encontrar los jóvenes en La Llume), un concierto de la mano de Dive'n Bourbon, un pincheo popular y para finalizar la noche pinchada con Dj Ciareslautern ¿Os lo vais a perder?

Os esperamos a todos a partir de las 17 h en la Calle Nava, esquina con Avenida Portugal (Gijón). Barra con precios populares y muchas cosas que contaros. ¡Nos vemos el sábado!

https://www.youtube.com/watch?v=QSsVbpjllew