tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 22 de marzo de 2024 - 19h30

Presentación del llibru "En llucha incierta" con Calume

En llucha incierta ye una de les noveles más polítiques, desconocíes y interesantes de John Steinbeck y pon nel centru la llucha sindical de los xornaleros de California, con milenta fuelgues, nos años 30 del sieglu pasáu.

Mentanto n'Asturies se ta armando l'Ochobre de 1934, en 1933 los trabayadores del oeste estaounidense entamen una bayura de fuelgues nes que rescampla la busca de meyores condiciones y la confrontación colos patronos, impugnándolo too.

Esti vienres 22 de marzu, a les 19.30h falamos de clas obrera y campesináu que recueye mazana en llucha, metanes del conflictu del mundu rural que vivimos anguaño y nel que la rempuesta a la crisis de modelu y a la busca de meyores condiciones nun tien nada que ver col panorama d'hai más de 90 años. Tiempu habrá p'aldericar d'ello.

Pa ello, vamos cuntar con Daniel García Granda, traductor de la obra al asturianu, y con Rafa R. Valdés, direutor de la coleición Calume, de la Ed. Trabe, qu'inspira estes pallabres coles que vos convocamos a averavos a La Llegra.

Nun faltes porque va tar más qu'interesante.

Evento de Espaciu La Llegra