Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 23 de noviembre de 2024 - 17h

Movilización pol derechu a la vivienda

N'asturianu.

MOVILIZACIÓN POL DERECHU A LA VIVIENDA

SÁBADU 23 DE PAYARES. 17:00 h. PASÉU BEGOÑA. XIXÓN. ASTURIES.

ENTAMA: SINDICATU VIVIENDA D'ASTURIES.

Asturies Insumisa fai un llamamientu a participar na movilización pol derechu a la vivienda convocada pol Sindicatu Vivienda d'Asturies, que va tener llugar el viniente sábadu 23 de payares, a les 17:00 h., nel Paséu Begoña de Xixón.

P'Asturies Insumisa, la vivienda ye un derechu básicu que tien de tar garantizáu pa toes y toos, impidiendo que seya oxetu d'especulación y negociu.

Mientres el preciu del alquiler o la compra de vivienda ye inasumible pa la clas trabayadora, fondos buitres y rentistes ensin escrúpulos amasen fortunes, provoquen desahucios y espulsen a la xente de los sos barrios, xentrificando les poblaciones y poniéndoles al serviciu de los sos intereses económicos y del negociu'l turismu.

Con miles de persones ensin posibilidá d'acceder a una vivienda y decenes de miles de viviendes vacíes, les polítiques públiques de vivienda son insuficientes dafechu y nun garanticen el derechu universal a la vivienda, permitiendo qu'esta necesidá básica se convierta nun mercáu financieru en sin malpenes regulación y col qu'ún de los nuesos derechos básicos sacrifícase a los intereses d'especuladores y rentistes.

_______________________

En castellano.

MOVILIZACIÓN POR EL DERECHO A LA VIVIENDA.

SÁBADO 23 DE NOVIEMBRE. 17:00 h. PASEO DE BEGOÑA. XIXÓN. ASTURIES.

CONVOCA: SINDICATU VIVIENDA D'ASTURIES.

Asturies Insumisa hace un llamamiento a participar en la movilización por el derecho a la vivienda convocada por el Sindicatu Vivienda d'Asturies, que tendrá lugar el próximo sábado 23 de noviembre, a las 17:00 h., en el Paseo de Begoña de Xixón.

Para Asturies Insumisa, la vivienda es un derecho básico que debe estar garantizado para todas y todos, impidiendo que sea objeto de especulación y negocio.

Mientras el precio del alquiler o la compra de vivienda es inasumible para una gran parte de la clase trabajadora, fondos buitres y rentistas sin escrúpulos amasan fortunas, provocan desahucios y expulsan a la gente de sus barrios, gentrificando las poblaciones y poniéndolas al servicio de sus intereses económicos y del negocio del turismo.

Con miles de personas sin posibilidad de acceder a una vivienda y decenas de miles de viviendas vacías, las políticas públicas de vivienda son completamente insuficientes y no garantizan el derecho universal a la vivienda, permitiendo que esta necesidad básica se convierta en un mercado financiero sin apenas regulación y con el que uno de nuestros derechos básicos se sacrifica a los intereses de especuladores y rentistas.