Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 26 de junio de 2015 - 19h30

CONCENTRACIÓN DE ASTURIES EN PIE EN AVILÉS, CONTRA LA LEY MORDAZA

CONCENTRACIÓN DE ASTURIES EN PIE EN AVILÉS, CONTRA LA LEY MORDAZA

VIERNES 26 DE JUNIO. 19:30 h. EL PARCHE (PLAZA DEL AYUNTAMIENTO) DE AVILÉS. ASTURIES.

Asturies en Pie convoca una concentración contra la Ley Mordaza, que tendrá lugar el próximo viernes 26 de junio, a las 19:30 h. en El Parche (plaza del Ayuntamiento) de Avilés.

Esta concentración forma parte de la campaña de lucha contra la represión y la Ley Mordaza, desarrollada por Asturies en Pie, que continuará el próximo martes 30 de junio, con una jornada de lucha en Asturies contra la Ley Mordaza. Esta jornada de lucha culminará con una manifestación que saldrá a las 19:30 h. de la plaza del Humedal de Xixón.

Para Asturies en Pie, los resultados electorales son claros: el PP no tiene legitimidad para continuar legislando absolutamente nada. Mucho menos para imponer una Ley Mordaza que, en la práctica, hace desaparecer la totalidad de nuestros derechos y libertades públicas.

Las nuevas mayorías políticas tienen, en cada Parlamento y en cada Ayuntamiento, una tarea urgente que llevar a cabo: impedir que la Ley Mordaza y la reforma del Código Penal entren en vigor.

Por ello, Asturies en Pie está en contacto con otras organizaciones (sindicatos, movimientos sociales, colectivos antirrepresivos, etc.) de diferentes partes del Estado español, para intentar que esta jornada de lucha no se quede solo en Asturies, sino que se extienda a cuantos territorios del Estado quieran participar.

De esta forma, en Aragón el sindicato Colectivo Unitario de Trabajadores (CUT) y el colectivo Derechos Civiles, realizarán un concierto reivindicativo el día 27 de junio contra la ley mordaza y por la municipalización de los servicios públicos.

Por su parte, el Bloque Unitario de Madrid ha convocado, también el día 30 de junio, una manifestación contra la Ley Mordaza.

Por todo ello, animamos a todo el pueblo asturiano a unir fuerzas en cada barrio, en cada pueblo y en cada ciudad, para realizar todo tipo de movilizaciones y actos públicos de protesta, allí donde seamos capaces.

(Forman parte de ¡Asturies en Pie!: CSI, CGT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, CENTRO SOCIAL AUTOGESTIONADO LA SEMIENTE, PARAD@S Y PRECARI@S DE ASTURIES, CENTRO SOCIAL SESTAFERIA, ASOCIACIÓN PICU RABICU, CENTRO SOCIAL LA LLUME, ESPACIO LA LLEGRA, DARRÉU, MIERES EN LLUCHA).

CONCENTRACIÓN DE ASTURIES EN PIE N'AVILÉS, ESCONTRA LA LLEI MORDAZA

VIENRES 26 DE XUNU. 19:30 h. EL PARCHE (PLAZA'L CONCEYU) D'AVILÉS. ASTURIES.

Asturies en Pie convoca una concentración escontra la Llei Mordaza, que va tener llugar el viniente vienres 26 de xunu, a les 19:30 h. n'El Parche (plaza'l Conceyu) d'Avilés.

Esta concentración forma parte de la campaña de llucha escontra la represión y la Llei Mordaza, desendolacada por Asturies en Pie, que va continuar el viniente martes 30 xunu, con una xornada de llucha n'Asturies escontra la Llei Mordaza. Esta xornada de llucha va rematar con una manifestación que va salir a les 19:30 h. de la plaza L'Humedal de Xixón.

P'Asturies en Pie, les resultancies eleutorales son nidios: el PP nun tien llexitimidá pa siguir llexislando absolutamente nada. Muncho menos pa imponer una Llei Mordaza que, na práutica, desanicia la totalidá de los nuesos derechos y llibertaes públiques.

Les nueves mayoríes polítiques tienen, en cada Parllamentu y en cada Conceyu, una xera urxente que llevar a cabu: torgar que la Llei Mordaza y la reforma'l Códigu Penal entren en vigor.

Por ello, Asturies en Pie ta en contautu con otres organizaciones (sindicatos, movimientos sociales, coleutivos antirrepresivos, etc.) d'estremaes fasteres del Estáu español, pa intentar qu'esta xornada de llucha nun se quede solo n'Asturies, sinón que s'esparda a cuantos territorios del Estáu quieran participar.

D'esta forma, n'Aragón el sindicatu Colectivu Unitariu de Trabayadores (CUT) y el colectivu Derechos Civiles, van realizar un conciertu reivindicativu'l día 27 xunu, escontra la llei mordaza y pola municipalización de los servicios públicos.

Pela so parte, el Bloque Unitariu de Madrid convocó, tamién el día 30 xunu, una manifestación escontra la Llei Mordaza.

Por tou ello, afalamos a tol pueblu asturianu a xunir fuerces en cada barriu, en cada pueblu y en cada ciudá, pa realizar tou tipu de movilizaciones y actos públicos de protesta, ellí onde síamos capaces.

(Formen parte de ¡Asturies en Pie!: CSI, CGT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, CENTRU SOCIAL AUTOXESTIONÁU LA SEMIENTE, PARA@S Y PRECARI@S D'ASTURIES, CENTRU SOCIAL SESTAFERIA, ASOCIACIÓN PICU RABICU, CENTRU SOCIAL LA LLUME, ESPACIU LA LLEGRA, DARRÉU, MIERES EN LLUCHA).