tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 19 de septiembre de 2015 - 19h30

PASUCÁIS 14-N ABSOLUCIÓN

PASUCAIS SOLIDARIU POLA ABSOLUCIÓN DE LOS PROCESAOS NA FUELGA XENERAL DEL 14P

Asturies en Pie entama una concentración pola absolución de los procesaos na fuelga xeneral del 14P, que va tener llugar el viniente sábadu 19 setiembre, a les 19:30 h., na plaza'l teatru Campoamor d'Uviéu.

El próximu 28 setiembre, van ser xulgaos 6 trabayadores por sofitar los piquetes informativos de la fuelga xeneral del 14-P (d'ente ellos, 4 militantes de la CSI y ún del FUSOA), con un pidimientu conxuntu de 12 años de prisión.

Demientres la fuelga xeneral del 14 payares de 2012, la UIP (los antidisturbios) cargaba ensin denguna xustificación sobre un piquete informativu de la CSI y la CXT ya invadíen la Casa Sindical de Xixón, de forma illegal dafechu, dexando a delles persones mancaes, que tuvieron de ser atendíes por xunidaes móviles del SAMU.

Resultáu: Cuatro persones deteníes y dos imputaes, les cuales enfréntense a penes que en conxunto, superen los 12 años de prisión. Sicasí, nin una sola de les denuncies interpuestes poles persones afrellaes pola policía, foi siquier almitía a trámite, magar que los partes médicos destacaben la gravedá de les mancadures que, en dalgún casu, precisaron d'intervención quirúrxica.
.
Nel conxuntu d'Asturies, tamos falando de decenes y decenes de persones encausaes, que podríen atropar un pidimientu fiscal de más de 300 años de prisión, que ponen en xuegu non solamente los derechos básicos que se defenden, sinón el mesmu derechu a la protesta, el derechu a la fuelga y el derechu a participar en piquetes informativos.

¡SAL A LA CAI!
¡NUN PODEMOS DIR A PRISIÓN POR LLUCHAR POLOS NUESOS DERECHOS!