tema : Historia
Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 5 de noviembre de 2015 - 19h30

Presentación del llibru "Villamocho, la corrupción en el sindicalismo Minero"

El viniente Xueves 5 de Payares, a partir de les 19:30 hores vamos tener el placer de cuntar cola compañía de Antón Saavedra, que va presentanos el caberu llibru que escribió, titulau "Villamocho, la corrupción en el sindicalismo minero"

Esti llibru ye una historia de la mafia, d'una mafia que ná tien que ver colos baxos fondos de Chicago o colos pequeños pueblos de Sicilia, la mafia del SOMA y del carbón asturianu. Una hestoria cuntada por ún de los protagonistes, Antón Saavedra, que convirtiose, por su defensa de la minería, en eternu enemigo del capofamiglia Jose Ángel Fdez. Villa.

Con un llinguaxe mineru que nun fae concesiones estétiques, Saavedra fae un repasu a casi cuarenta años de dominiu del SOMA n'Asturias, de les sos trames de corrución, del so control de la Caxa d'Aforros, de los ayuntamientos mineros y del propiu Gobiernu d'Asturies. Cuarenta años que acaben cuando el líder mineru abandona la secretaría xeneral del sindicatu entre llárimes, pocu tiempu enantes de conocere que había regularizao 1,4 millones de euros n'amnistía fiscal del gobiernu del PP.

https://www.facebook.com/events/1182923971721748/