tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 12 de diciembre de 2015 - 19h30

Concentración Alfon Llibertá

12 DE DICIEMBRE DE 2015: JORNADA INTERNACIONAL POR LA ABSOLUCIÓN DE LOS PETROLEROS DE LAS HERAS (ARGENTINA).

MOVILIZACIÓN INTERNACIONAL POR LA LIBERTAD DE ALFON Y LA ABSOLUCIÓN DE TODAS LAS PERSONAS ENCAUSADAS POR SU PARTICIPACIÓN EN LA HUELGA GENERAL DEL 14N.

CONCENTRACIÓN: SÁBADO 12 DE DICIEMBRE. 19:30.PLAZA DEL HUMEDAL (DONDE EL CUBO). XIXÓN. ASTURIES.

CONVOCA: ASTURIES EN PIE (Forman parte de Asturies en Pie: CSI, CGT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, CENTRO SOCIAL AUTOGESTIONADO LA SEMIENTE, PARAD@S Y PRECARI@S DE ASTURIES, CENTRO SOCIAL SESTAFERIA, ASOCIACIÓN PICU RABICU, CENTRO SOCIAL LA LLUME, ESPACIO LA LLEGRA, DARRÉU, MIERES EN LLUCHA).

La Comisión de Trabajadores Condenados, Familiares y Amigos de Las Heras (Argentina), convocan, este sábado 12 de diciembre, una Jornada Internacional de Solidaridad con los trabajadores petroleros de Las Heras (Argentina), condenados a cadena perpetua, acusados falsamente de haber provocado la muerte de un agente de policía durante la huelga de 2006 y condenados después de un juicio considerado internacionalmente como una auténtica farsa.

Desde Asturies en Pie os animamos a participar en esta concentración por la libertad y la absolución de Alfon, de los petroleros de Las Heras y de todas las personas encausadas o encarceladas por luchar por los derechos obreros y sociales.

12 AVIENTU DE 2015: XORNADA INTERNACIONAL POLA ABSOLUCIÓN DE LOS PETROLEROS DE LAS HERAS (ARXENTINA).

MOVILIZACIÓN INTERNACIONAL POLA LLIBERTÁ D'ALFON Y L'ABSOLUCIÓN DE TOLES PERSONES ENCAUSAES POLA SO PARTICIPACIÓN NA FUELGA XENERAL DEL 14P.

CONCENTRACIÓN: SÁBADU 12 AVIENTU. 19:30.PLAZA L'HUMEDAL (ONDE EL CUBU). XIXÓN. ASTURIES.

ENTAMA: ASTURIES EN PIE (Formen parte d'Asturies en Pie: CSI, CGT, CNT-Xixón, SUATEA, FUSOA, CENTRU SOCIAL AUTOXESTIONÁU LA SEMIENTE, PARA@S Y PRECARI@S D'ASTURIES, CENTRU SOCIAL SESTAFERIA, ASOCIACIÓN PICU RABICU, CENTRU SOCIAL LA LLUME, ESPACIU LA LLEGRA, DARRÉU, MIERES EN LLUCHA).

La Comisión de Trabayadores Condergaos, Familiares y Amigos de Las Heras (Arxentina), entamen, esti sábadu 12 avientu, una Xornada Internacional de Solidaridá colos trabayadores petroleros de Las Heras (Arxentina), condergaos a cadena perpetua, acusaos falsamente de prevocar la muerte d'un axente de policía demientres la fuelga de 2006 y condergaos dempués d'un xuiciu consideráu internacionalmente como una auténtica farsa.

Dende Asturies en Pie afalámosvos a participar nesta concentración pola llibertá y l'absolución de Alfon, de los petroleros de Las Heras y de toles persones encausaes o encarcelaes por lluchar polos derechos obreros y sociales.