tema : Historia
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 18 de marzo de 2016 - 19h30

“Diario de un insumiso preso”. Presentación de llibru y cena.

En castellano:
Este viernes día 18, el escritor avilesino Carlos Fueyo Tirado estará en el Centru Social Autoxestionáu La Semiente presentando su libro "Diario de un insumiso preso". La actividad tendrá lugar a las 19:30h, y posteriormente habrá una cena de confraternización entre los asistentes. Carlos Fueyo es filólogo y profesor, pero a lo largo de su vida ha participado en diferentes colectivos y movimientos sociales, entre ellos el antimilitarista. Por negarse a realizar el servicio militar estuvo preso en las cárceles de Oviedo y de Villabona desde diciembre de 1993 hasta febrero de 1995, momento que intenta plasmar en esta obra.
Este libro es el testimonio personal del paso por la cárcel de un insumiso. Se trata de las vivencias escritas en primera persona durante los catorce meses que estuvo encarcelado. Con ellas el autor intenta dar a conocer un mundo, el de las prisiones, ajeno y desconocido para la gran mayoría de las personas.
Así que, más allá del mero relato autobiográfico, la pretensión del libro es mantener vivo el recuerdo de dos realidades: una presente, la de las cárceles; y otra pasada, la del movimiento de insumisión, que hace dos décadas llegó a ser una de las luchas más participativas, comprometidas e ilusionantes en Europa.

N'asturiano:
Esti vienres día 18, l'escritor avilesín Carlos Fueyo Tiráu va tar nel Centru Social Autoxestionáu La Semiente presentando'l so llibru "Diariu de un insumiso preso". L'actividá va tener llugar a les 19:30h, y darréu va haber una cena de confraternización ente los asistentes. Carlos Fueyo ye filólogu y profesor, pero a lo llargo de la so vida participó en distintos colectivos y movimientos sociales, ente ellos l'antimilitarista. Por negase a realizar el serviciu militar tuvo presu nes cárceles d'Uviéu y de Villabona dende avientu de 1993 hasta febreru de 1995, momentu qu'intenta espeyar nesta obra.
Esti llibru ye'l testimoniu personal del pasu pola cárcel d'un insumisu. Trátase de les vivencies escrites en primer persona mientres los catorce meses que tuvo encarceláu. Con elles l'autor intenta dar a conocer un mundu, el de les prisiones, ayenu y desconocíu pa la gran mayoría de les persones.
Asina que, más allá del meru relatu autobiográficu, la pretensión del llibru ye caltener viva l'alcordanza de dos realidaes: una presente, la de les cárceles; y otra pasada, la del movimientu de insumisión, que va dos décades aportó a una de les lluches más participatives, comprometíes ya ilusionantes n'Europa.