Comentar (0)EnviariCalCompartir

domingo 1 de mayo de 2016 - 12h30

1 de Mayu manifestación "Nin crisis, nin mordaces, nin guerres ¡Solidaridá!"

ENTAMEN: CORRIENTE SINDICAL D'IZQUIERDA (CSI), CXT, SUATEA.

Esti 1u Mayu volvemos a salir a la cai por toles inxusticies que sofrimos la clas obrera. Porque mos quieren ensin drechos, en silenciu, con mieu y en casa pero nun lo van consiguir. Nun sólo nun quedamos en casa nin guardamos silenciu sinon que xuntes/os desiximos la derogación de la Reforma llaboral, la Llei mordaza y la Llei d'extranxería, la erradicación del Terrorismu machista y del terrorismu patronal, la igualdá de drechos pa toles persones y el fin de les guerres.

Saldremos a la cai pa desixir tamién la llibertá y l'absolución de les persones encarcelaes, con miles d'euros en multa ya imputaes por lluchar polos drechos de toes y de toos. Nun vamos aguantar más montaxes policiales, nin más criminalización de la protesta. Nun somos nosotres les que tenemos de tar na cárcel. Son tolxs corruptxs, son tolxs que s'enriquecen vendiendo armes, y llueu zarren fronteres, tolxs que s'enriquecen recortando en medies de seguridá nos trabayos, acabando coles nuestres vides.

Tamos fartes de que los nuestros drechos desapaezcan. Un trabayu dignu, una vivienda, un hospital, una escuela, la universidá, inclusive les medicines, la eletricidá o'l gas, l'alimentación,… entamen a tornase en luxos que la clase trabayaora yá nun podemos permitinos. La nuestra precariedá y la nuestra misera son los pegoyos del so bienestar. Pero tamién del nuestru malestar, malestar que sofrimos dende va demasio tiempo yá.

Basta de paru, precariedá, zarros d'empreses, acosu llaboral, despidos, terrorismu patronal, represión, racismu y xenofobia, corrupción, retayos sociales (n'educación, sanidá, servicios sociales,…), violencies machistes, fascismu, desahucios, lgtbfobia, desigualdaes y discriminaciones, valles, alambraes, fronteres,…y un llargu etc d'inxusticies. Nun queda otra, hai qu'acabar con too esto.

Por eso lluchamos, pa construyir una socieda llibre, xusta ya igualitaria pa toes y toos.

Esti 1u Mayu, como tolos díis, volveremos a tar na cai defendiendo una forma de facer sindicalismu basada en la resistencia y na solidaridá. Un sindicalismu asambleariu, non centrao nes urnes, sinon nel trabayu y l'esfuerzu del díi ente díi. Ensin lliberaciones y ensin unes cúpules corruptes y traidores. Un sindicalismu que lluche polos puestos de trabayu y polxs compañerxs y non los venda nin firme despidos y zarros d'empreses. Un sindicalismu que de verdá defienda los drechos de la clas obrera y acabe colos responsables de les inxusticies: el capitalismu, los sos gobiernos, la so banca y la so patronal.

Ayer, güei y mañana glayamos ¡VIVA LA LLUCHA DE LA CLASE OBRERA!
-----

NI CRISIS, NI MORDACES, NI GUERRAS…¡SOLIDARIDAD!

ORGANIZAN: CORRIENTE SINDICAL D'IZQUIERDA (CSI), CXT, SUATEA.

Este 1º de Mayo volvemos a salir a la calle por todas las injusticias que sufrimos la clase obrera. Porque nos quieren sin derechos, en silencio, con miedo y en casa pero no lo conseguirán. No sólo no nos quedamos en casa ni guardamos silencio sino que juntes/os exigimos la derogación de la Reforma laboral, la Ley mordaza y la Ley de extranjería, la erradicación del Terrorismo machista y del terrorismo patronal, la igualdad de drechos para todas las personas y el fin de las guerras.

Saldremos a la calle para exigir también la libertad y la absolución de las personas encarceladas, con miles de euros en multa e imputadas por luchar por los derechos de todas y de todos. No aguantaremos más montajes policiales, ni más criminalización de la protesta. No somos nosotrxs quienes debemos estar en la cárcel. Son tolxs corruptxs, son tolxs que se enriquecen vendiendo armas, y luego cierran fronteras, tolxs que se enriquecen recortando en medias de seguridad en los trabajos, acabando con nuestras vides.

Estamos hartas de que nuestros drechos desapaezcan. Un trabajo digno, una vivienda, un hospital, una escuela, la universidad, incluso las medicinas, la electricidad o el gas, la alimentación,… empiezan a tornar se en lujos que la clase trabayaora ya en un podemos permitirnos. Nuestra precariedad y nuestra misera son los pilares de su bienestar. Pero también de nuestro malestar, malestar que sufrimos desde va demasiado tiempo ya.

Basta de paro, precariedad, cierres de empresas, acoso laboral, despidos, terrorismo patronal, represión, racismo y xenofobia, corrupción, recortes sociales (en educación, sanidad, servicios sociales,…), violencias machistas, fascismo, desahucios, lgtbfobia, desigualdades y discriminaciones, valles, alambradas, frontales,…y un largo etc de injusticias. No queda otra, hay que acabar con todo esto.

Por eso luchamos, para construir una sociedad libre, justa e igualitaria para todas y todos.

Este 1º Mayo, como todos los días, volveremos a estar en la calle defendiendo una forma de hacer sindicalismo basada en la resistencia y en la solidaridad. Un sindicalismo asambleario, no centrado en las urnas, sino en el trabajo y el esfuerzo del día a día. Sin liberaciones y sin unas cúpulas corruptas y traidoras. Un sindicalismo que luche por los puestos de trabajo y por lxs compañerxs y no los venda ni firme despidos y cierres de empresas. Un sindicalismo que de verdad defienda los drechos de la clase obrera y acabe con los responsables de las injusticias: el capitalismo, su gobiernos, su banca y su patronal.

Aller, hoy y mañana gritamos ¡VIVA LA LUCHA DE LA CLASE OBRERA!