tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 22 de julio de 2016 - 20h30

Ensame pa una nueche de branu. Conciertu.

"ENSAME PA UNA NUECHE DE BRANU" Asturies-La Rioja.
Alcuentru coles compañeres del colectivu La Tavaya.
Vienres 22 de xunetu a les 20:30h. CSA La Semiente. L'Entregu.
CONCIERTU:
AL SON DEL RAP. (Logroño).
K-NALÓN. (L'Entregu).
SBS. (Blimea).
+ Micro abiertu
Depués del conciertu habrá un pinché upa tol mundu.
L'actividá como toles de La Semiente, ye de baldre. Habrá un bote pa echar la voluntá pa les persones que quieran colaborar col pinchéu, pero si nun hai perres nun pasa ná, que nadie quede ensin cenar por ello.


La Tavaya ye un colectivu rioxanu que desenvuelve acciones de formación, denuncia y sensibilización sobre la situación de la infancia, la mocedá y sofita a persones privaes de llibertá.
Surdió nel añu 2004 cola motivación de sofitar a los presos y preses del Centru Penitenciariu de Logroño, dientro y fora de prisión, tamién a chavales na cai. Amás, participa en dinámiques comuñales de los barrios San José - Madre de Dios, collabora n'iniciatives d'otros colectivos de Logroño y en campañes d'otros grupos del restu l'Estáu.
Actividaes: la denuncia y sensibilización sobre la situación de les preses y ls niñes encerraes en centros de menores y penitenciaríes, la organización de xornaes formatives (Escuela de Marxinación, Cursu de Formación Política pa l'Acción Social con Menores), la coordinación y edición de la revista Vayalata, la organización de charres y actos de sensibilización o denuncia, actividaes con menores nes fiestes de los barrios...
El grupu Al Son del Rap, amás de la so faceta artística tien una parte social activa desarollando una gran llabor nel barriu, sofitando al Proyectu de Calle colos chavales más rapacinos en distintes actividaes.

En castellano:
La Tavaya es un colectivo riojano que desarrolla acciones de formación, denuncia y sensibilización sobre la situación de la infancia, la juventud y apoya a personas privadas de libertad.
Surgió en el año 2004 con la motivación de apoyar a los pre@s del Centro Penitenciario de Logroño, dentro y fuera de prisión, así como a chaval@s en la calle. Además, participa en dinámicas comunitarias de los barrios San José - Madre de Dios, colabora en iniciativas de otros colectivos de Logroño y en campañas de otros grupos del resto del Estado.
Actividades: la denuncia y sensibilización sobre la situación de l@s pres@s y l@s niñ@s encerrad@s en centros de menores y penitenciarías, la organización de jornadas formativas (Escuela de Marginación, Curso de Formación Política para la Acción Social con Menores), la coordinación y edición de la revista Vayalata, la organización de charlas y actos de sensibilización o denuncia, actividades con menores en las fiestas de los barrios...
El grupo Al Son del Rap, aparte de su faceta artística tiene una parte social activa desarollando una gran labor en el barrio, apoyando al Proyecto de Calle con los chavales más jóvenes en distintas actividades.