Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 9 de septiembre de 2016 - 17h30

III Alcuentru’l Llibru Anarquista d’Asturies

¿Qué?

El III Alcuentru del LLibru Anarquista d'Asturies ye un actu colectivu pa charrar de los llibros fechos -escritos, distribuyíos, espublizaos y lleíos-, dende abaxu y dende afuera, por persones que son conscientes de la so realidá y de la que-yos arrodia, qu'usen la lliteratura -seya ficcionada o cruda realidá- como l'arma de lliberación qu'enxamás debió dexar de ser, tanto pa denunciar les sos condiciones de vida como p'aprender a texer una escala cola qu'ayudanos a salir del pozu.

¿Cuándo?

L'Alcuentru va cellebrase los díes 8, 9 y 10 de Setiembre na Casa'l Pueblu de Xixón, nos baxos de la Sindical, na cai Llanes, 11.

¿Quiénes?

Durante'l Alcuentru vamos topanos delles persones con roles camudables ya intercambiables. Nun nos presta'l star system del rock'n'roll, y de xuru qu'a lo llargo d'estos tres díes podrás ver a la mesma persona falar como autora, vender llibros como editora, canciar como música y xintar y rir como una más. Pero si quies saber daqué más, pues consultar la programación, les editoriales, les llibreríes, los grupos o los llibros que van presentase.

Programación viernes 9 de septiembre:

17:30

Apertura de los puestos

Les editoriales invitaes abrirán los sos puestos.

18:00

Presentación del llibru 'En mar abierto' y otres novedaes de Cambalache, por Eduardo Romero

L'autor de 'En mar abierto' presentará la so nueva novela, amás de falanos d'otres novedaes de la editorial Cambalache.

19:00

Presentación del llibru 'Diario de un insumiso en prisión', por Carlos Fueyo

Carlos Fueyo faerá otra de les sos ya mítiques 'no-presentaciones', una propuesta que fae surdir un alderique distintu ca' vegada.

"En el mundo al que yo aspiro no habría ni cárceles, ni policía... ni charlas".

Así comienza la charla de Carlos Fueyo, todo un 'agente provocador', en cualquier presentación de su 'Diario de un insumiso preso', un texto que recoge la vida interior del autor mientras pagaba su condena por otra negación expresa, la de incorporarse al Ejército.

Con estas premisas, es imposible preveer los derroteros por los que nos conducirá esa primera negación. ¿Historias de la puta insu? ¿Análisis histórico y estratégico de un movimiento de desobediencia civil? ¿La búsqueda de paralelismos con otras luchas? ¿Un funeral por el movimiento antimilitarista?. No hay dos iguales, y si quieres disfrutar de ésta, podrás hacerlo el viernes 9 de Septiembre a las 19h en el III Alcuentru'l Llibru Anarquista d'Asturies.

20:00

Alcuentro cola editorial Pepitas de Calabaza

Hablaránnos de la su hestoria, filosofía, proyeutos y llibros.

21:00

Cena vegana y actuación de Senda las Llamas y May