Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 3 de septiembre de 2016 - 11h

Marcha al Pozu Funeres. Homenaxe y confratenización.

Marcha al Pozu Funeres. Homenaxe a la llucha antifranquista.
Sábadu 3 de setiembre
Peñamayor - Asturies.
Entamen: Sestaferia CS - CSA La Xusticia - CSA La Semiente - Espaciu La Llegra

HORARIOS:
Xubiendo dende Bimenes:
11:30 H. delantre la Casa Conceyu de Bimenes, en Matimporra. Pa salir la xente con coches pa Peññamayor.
11:40 H. En Fayacaba. Pa salir andando dirección Campa Gües y Pozu Funeres.
Xubiendo dende la cuenca'l Nalón:
12:00 H. Xente en La Baúa pa salir andando dirección Camapa Gües y Pozu Funeres. Pa llegar hasta allí xúbese en coche o bicicleta por Tiraña, Llaviana.
12:30 H. Arrexúntense les marches que salieron de Bimenes y del Nalón pa tirar en travesera hastal pozu Funeres.
13:00 H Pozu Funeres. Actu d'Homenaxe a la llucha antifranquista.
Van intervenir:
Pablo Martinez Corral. Historiaor y investigaor de la memoria histórica.
Arma X y Fran Rubio. Rap y rock.
May. Cantautora.
Depués xintaremos toes xuntes nel monte confraternizando y compartiendo un poco de tortiella, bocata y lo que faiga falta.

Marcha al Pozu Funeres. Homenaje a la lucha antifranquista.
Cuarenta años después de la muerte del dictador Franco, la memoria histórica de lo sucedido sigue pisoteada, secuestrada y enterrada en cunetas y fosas comunes. No solo no ha sido respetada, sino que la impunidad de aquellos actos sigue presente. Es nuestro deber mantener vivo el recuerdo de lo sucedido en el Estado Español durante la guerra y la posterior dictadura, así como es nuestro deber recordar quienes son los herederos d'esa dictadura; desde la monarquía instaurada por el propio Franco, a sus herederos políticos que aún hoy siguen gobernando. Pero tampoco debemos olvidar a quienes pactaron el olvido, el silencio y dejaron secuestrada la dignidad de todas aquellas personas que murieron en la lucha contra el fascismo y por las libertades.
Es un homenaje a todas la personas que en distintos momentos lucharon contra el fascismo, pero también es un acto para refrescar nuestra actitud con el ejemplo de todas esas personas que en tiempos mucho más difíciles que los actuales arriesgaron todo por el bien común. La situación actual dentro del Estado Español, no es la misma, pero la necesidad de luchar con todas nuestras fuerzas contra el capitalismo y todo el entramado neoliberal que nos estrangula como individuos y como clase obrera es la misma. Tomemos al ejemplo de aquellas personas y hagamos frente a la injusticia, a la desigualdad, al racismo, a la explotación, a sus guerras, al colonialismo, al expolio del planeta, al fascismo… Mantengamos viva la llama. Nos vemos en Peñamayor, nos vemos en la calle.

Marcha al Pozu Funeres. Homenaxe a la llucha antifranquista.
Cuarenta años dempués de la muerte del dictador Franco, la memoria histórica de lo qu'asocedió sigue apatayada, secuestrada y soterrada en cunetes y fueses comunes. Non solo nun foi respetada, sinón que la impunidá d'aquellos actos sigue presente. Ye deber nuesu el caltener viva l'alcordanza de lo que pasó nel Estáu Español mientres la guerra y la posterior dictadura, también ye nuesu deber recordar quien son los herederos d'esa dictadura; dende la monarquía instaurada por el mesmu Franco, a los sos herederos políticos qu'entá güei siguen gobernando. Pero tampoco tenemos d'escaecer a quien apautó l'olvidu, el silenciu y dexaron secuestrada la dignidá de toes aquelles persones que morrieron na llucha contra'l fascismu y poles llibertaes.
Ye un homenaxe a toles persones qu'en distintos momentos llucharon contra'l fascismu, pero tamién ye un actu pa enfrescar la nuesa actitú col exemplu de toes eses persones qu'en tiempos muncho más difíciles que los actuales arriesgaron too pol bien común. La situación actual dientro del Estáu Español, nun ye la mesma, pero la necesidá de lluchar con toles nueses fuerces contra'l capitalismu y tol entramáu neolliberal que nos afuega como individuos y como clase obrera ye la mesma. Hai que garrar l'exemplu d'aquelles persones y faigamos frente a la inxusticia, la desigualdá, al racismu, a la esplotación, a les sos guerres, al colonialismu, al espoliu del planeta, al fascismu… Caltengamos viva la llama. Vémonos en Peñamayor, vémonos na cai.