tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 3 de septiembre de 2016 - 18h

1er Tornéu Fútbol y Solidaridá

N'ASTURIANU:

Con motivu de les fiestes del barriu uvieín de San Llázaro esti sábadu 3 de setiembre, a les 18h. los equipos Rosal FC y CD La Manjoya xugarán la primer edición del Tornéu Fútbol y Solidaridá.

La entrada al estadiu sedrá llibre, dende les 17.30h, y servirá pa conocer a les plantíes de los dos equipos nesti partíu amistosu.

Amás, na puerta tendremos instalaes unes huches a favor de los almuerzos solidarios pa neños y neñes pa enantes de dir a la escuela que dende va tiempu xestiona'l coleutivu ¿Pero quién dice que en Oviedo no hay nada?. Tamién s'acepten alimentos non perecederos pa los almuerzos (lleche, galletes, cereales...)

Ven, esfruta de les fiestes de San Llázaro con esti partíu gratuítu y sé solidariu con una causa xusta.

Rosal FC �⚽️

Dende 1929, con #MocedáYOptimismu.

_______________________________________

EN CASTELLANU

Con motivo de las fiestas del barrio uvieín de San Llázaro este sábado 3 de septiembre, a las 18h. los equipos Rosal FC y CD La Manjoya la jugarán primera edición del Tornéu Fútbol y Solidaridá.

La entrada al estadio será libre, desde las 17.30h, y servirá para conocer a las plantillas de los dos equipos en este partido amistoso.

Además, en la puerta tendremos instaladas unas huchas a favor de los desayunos solidarios para niños y niñas antes de ir al cole que desde hace tiempo gestiona el colectivo ¿Pero quién dice que en Oviedo en el hay nada?. También se aceptan alimentos no perecederos para los desayunos (leche, galletas, cereales...)

Ven, disfruta de las fiestas de San Llázaro con este partido gratuíto y sé solidario con una causa justa.

Rosal FC �⚽️

Dende 1929, con #MocedáYOptimismu.