Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 17 de septiembre de 2016 - 12h

Taller de Xabón Artesanal

TALLER DE XABÓN ARTESANAL
SÁBADU 17 12:00
CSA LA LLUME (XIXÓN)

Nel CSA La Llume vamos facer Xabones!

Dempués del prestosu taller que tuvimos de manes de Ketekiero VeRde dieronmos ganes d'aprender más! Una vegada al mes vamos reuninos nel nuestru llocal y convidávosmos a toes a que vengáis a facer los vuesos xabones. Que meyor manera d'aprender que toes xuntes y baxo la supervisión de juana Ketekiero VeRde

En principiu los materiales traeralos caúna de casa. Pa facer un xabón básicu necesitense namás que tres coses: agua destilao, aceite virxen extra y sosa. Y si alguien quier traer más coses que nun se corte. Tamién ye necesario una batidora, un bol de cristal, unos guantes, una cuchara maera, un cubu y un molde.

Les que teis interesaes en venir mandainos un mensaxe priváu al fb pa solicitar la plaza o un corréu a cslaexllume@gmexail.com , l'espaciu ye ampliu pero la idea ye que temos cómodes aprendiendo, y si vos falta algo de los materiales faceinoslo saber pa conseguir too aquello que nos faga falta.

Entamaremos el día 17 de Setiembre, nel nuesu aniversariu, a les 12 la mañana con vistes a poner un puestin de xabones nel mercáu que facemos tolos meses.

Esperámosvos a toes!

Animáivos a aprender a facer xabones con nós!

Si queréis tar al tantu d'estes y de toles actividaes tan prestoses que facemos nel Centru Social La Llume, axuntáivos al nuesu canal oficial de Telegram.
Namás que tenéis que pinchar nesti enllaz:
https://telegram.me/joinchat/ALoc9jwCWVYnsUPl_3xovA