tema : Historia
Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 6 de octubre de 2016 - 19h30

Colombia, entre la esperanza de la paz y la crisis de los DDHH

Esti Xueves tornen les charres a La Semiente.
Y tornamos con un tema de maxima actualidá. Rogamos maxima difusión, invitai a les vueses collacies y collacios.

El gobierno de Colombia ta acabante de firmar un Acuerdu de fin de la guerra con les FARC desatando una foleada d'esperanza na población colombiana.

Sin embargu, nel plebiscitu cellebrau esti caberu Domingu, el resultau fue NON, lo que dexa nel aire esti procesu de paz. Además, munches rexiones del país siguen en guerra pues aún nun se abrieron las conversaciones pa ponei fin al conflictu armau coles guerrilles del ELN ya el EPL.

Al tiempu cola esperanza de paz, los grupos narco-paramilitares arreciaron la persecución en too'l país amenazando a centenares de persones y asesinando a 39 dirixentes sociales nesti añu, lo que pon sobre la mesa la ausencia de garantíes pa quienes defienden los drechos humanos.

Un grupo de tres defensores de los drechos humanos de Colombia agospiaos pol Programa Asturianu de Atención a Víctimes de la Violencia en Colombia abordarán estos asuntos en una charra pública que tendrá llugar nel llocal de La Semiente, Travesia Calle Nueva Nº1 de L'Entregu, el xueves 6 de Ochobre a les 7.30 de la tarde, a la que tan invitaos prensa, organizaciones sociales y persones collacies de la paz y de los drechos humanos.

L'alcuerdu completu:

https://docs.google.com/viewerng/viewer?url=http%3A%2F%2Fstatic.elespectador.com%2Farchivos%2F2016%2F08%2Fec3cea604f42e21a80767d65e9ca4aca.pdf