Comentar (0)EnviariCalCompartir

domingo 23 de octubre de 2016 - 19h

II RUTA HISTÓRICA SOBRE LA REVOLUCIÓN DE OCTUBRE DE 1934

LA TRÓKOLA (AVILÉS-ASTURIES)

LA ASOCIACIÓN AVILESINA LA TRÓKOLA ORGANIZA EN AVILÉS LA II RUTA HISTÓRICA SOBRE LA REVOLUCIÓN DE OCTUBRE DE 1934

DOMINGO 23 DE OCTUBRE. 19:00 h. CALLE LA FERRERÍA 27 (CASA DEL PUEBLO). AVILÉS. ASTURIES.

En esta II Ruta del 34, la asociación avilesina La Trókola realizará una nueva ruta por las calles avilesinas, recorriendo los lugares y los acontecimientos que marcaron aquella etapa de nuestra historia, conocida como la Revolución de Octubre de 1.934.

En La Trókola queremos mantener vivos nuestros recuerdos colectivos, como Pueblo y como clase obrera. Intentamos que no se olviden los nombres y los hechos que conformaron nuestra historia y que, con todos los errores y aciertos del pasado, nos hicieron avanzar y ser lo que ahora somos.

Tenemos claro que son las instituciones (Ayuntamientos, Gobiernos, Ministerios...) quienes tienen la obligación de reconocer, divulgar y dignificar nuestra Memoria Histórica. Pero la experiencia nos dice que la iniciativa y la acción popular son imprescindibles para corregir y llenar los vacíos, cuando no la simple mentira y el olvido, que estas instituciones nos intentan imponer.

Por eso, desde La Trókola organizamos actos, como la Ruta del 34, de forma independiente, sin subvenciones y sin ninguna otra ayuda que no sea el esfuerzo y la dedicación de las personas que colaboran desinteresadamente en estas tareas. Nunca dejaremos que ningún interés político o económico pueda torcer o tergiversar los principios de Verdad, Justicia y Reparación que rigen nuestra actividad de Memoria.

Pero nuestra Memoria Histórica no es un simple relato de acontecimientos. Nuestra Memoria Histórica trata de ser lo más veraz posible en su investigación, pero nunca será imparcial. Nuestro punto de vista siempre estará enfocado desde la clase obrera a la que pertenecemos y a cuya lucha debemos los avances sociales que se han conseguido a lo largo de la historia.

A quienes, como los luchadores y luchadoras de la Revolución de Octubre, dieron todo lo que tenían, incluso hasta su propia vida, para que nuestras vidas y nuestro mundo fueran un poco mejores, dedicamos esta Ruta del 34, no sólo como recuerdo y homenaje, sino como reconocimiento a tantos hombres y tantas mujeres que iniciaron un camino que, ahora, de una forma u otra, tenemos la obligación de seguir recorriendo.

Ayer, ellos y ellas abrieron el camino. Hoy, nosotros y nosotras debemos andarlo.

L'ASOCIACIÓN AVILESINA LA TRÓKOLA ENTAMA N'AVILÉS LA II RUTA HESTÓRICA SOBRE LA REVOLUCIÓN D'OCHOBRE DE 1934

DOMINGO 23 D'OCHOBRE. 19:00 h. CAI LA FERRERÍA 27 (CA'L PUEBLU). AVILÉS. ASTURIES.

Nesta II Ruta'l 34, l'asociación avilesina La Trókola realizará una nueva ruta peles cais avilesines, recorriendo los llugares y los acontecimientos que marcaron aquella dómina de la nuesa hestoria, conocía como la Revolución d'Ochobre de 1.934.

En La Trókola queremos caltener vives les nueses alcordances coleutives, como Pueblu y como clas obrera. Intentamos que nun s'escaezan los nomes y los fechos que conformaron la nuesa hestoria y que, con tolos erros y aciertos del pasáu, fixéronnos avanzar y ser lo qu'agora somos.

Tenemos claro que son les instituciones (Conceyos, Gobiernos, Ministerios...) quien tienen la obligación de reconocer, sopelexar y dignificar la nuesa Memoria Histórica. Pero la esperiencia diznos que la iniciativa y l'aición popular son imprescindibles pa correxir y enllenar los vacíos, cuando non la simple mentira y l'escaezu, qu'estes instituciones intenten imponenos.

Por eso, dende La Trókola entamamos actos, como la Ruta'l 34, de forma independiente, ensin subvenciones y ensin denguna otra aída que nun sía l'esfuerzu y la dedicación de les persones que collaboren desinteresadamente nestes xeres. Nunca vamos dexar que dengún interés políticu o económicu pueda torcer o tracamundiar los principios de verdá, Xusticia y Reparación que rixen la nuesa actividá de Memoria.

Pero la nuesa Memoria Hestórica nun ye un simple relatu d'acontecimientos. La nuesa Memoria Hestórica trata de ser lo más veraz posible na so investigación, pero nunca va ser imparcial. El nuesu puntu de vista siempres va tar enfocáu dende la clas obrera a la que pertenecemos y a cuya llucha debemos les meyores sociales que s'algamaren a lo llargo la hestoria.

A quien, como los y les lluchadores de la Revolución d'Ochobre, dieron tolo que teníen, inclusive hasta la so propia vida, pa que les nueses vides y el nuesu mundu fueren un pocu meyores, dedicamos esta Ruta'l 34, non yá como alcordanza y homenaxe, sinón como reconocencia a tantos homes y tantes muyeres qu'entamaron un camín que, agora, d'una forma o otra, tenemos la obligación de siguir percorriendo.

Ayeri, ellos y elles abrieron el camín. Güei, nós tenemos d'andalu.