tema :
Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 12 de enero de 2017 - 19h30

Presentación llibru "Tarangu, vivir era atacar en cada cuesta"

Esti llibru rinde un merecido homenaxe a una figura tan irrepetible como inaescaecible.
Los testimonios del so entornu más cercanu y una intensa gueta na prensa de la época permiten reconstruir dende l'entamu la hestoria de José Manuel Fuente, un de los corredores más carismáticos del Estau Español, y el más llexendariu ciclista del pelotón asturianu.
Nel rellatu nun falta'l recuerdu de la so infancia campesina nel so pueblu d'Asturies, LLimanes, tampoco imáxenes de les sos primeres carreres en bicicleta como xuvenil. Los duelos con Merckx nes montañas del Giro de Italia, la rivalidá con Ocaña nel Tour de Francia de 1973, les dos victorias na Vuelta a España y los interrogantes que dexó la so prematura retirada son otros de los episodios que queden pormenorizaos nesta biografía.
El caráuter de Fuente dexó fondera marca en toles persones que lu conocieron. La so forma de entender la vida impedíai movese'n términos medios. Dalgo paecío pasabai col ciclismu. Un chispazu nel so interior yera bastante pa pasar de les bromes al silenciu colos sos compañeros del KAS enantes d'una carrera, de dominala con solvencia a fender na cola'l pelotón, de llucir la maglia rosa del Giro a perdela para siempre por llanzar un ataque cuando toos pedíen que nun lo fixiere.

Organizado por La Semiente

https://www.facebook.com/events/1858620761081139/