Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 2 de febrero de 2017 - 9h

Concentración valió de falsos autónomos

CONCENTRACIÓN xueves 2 de febreru a les 9:00 ente los Xulgaos de lo Social de Xixón.

En solidaridá col compañeru que denuncia a REPAIR & GO (el serviciu de reparación de parabrises a domiciliu de GLASSDRIVE) reclamando la so condición de FALSU AUTÓNOMU cola fin de recuperar los derechos que-y correspuenden, como trabayador por cuenta ayena que yera realmente.

Dende la CSI glayamos que Valió de Falsos Autónomos y vamos siguir denunciando la figura illegal del Falsu Autónomu, cola cual les empreses estafen a les trabayadores individualmente y como colectivu al nun pagar la cotización nel Réxime Xeneral de Trabayadores por cuenta Ayena, dexándoles asina ensin les cobertures más básiques a les que tou trabayador o trabayadora tien de tener derechu, cómo un sueldu fixu perriba del Salariu Mínimu Interprofesional, vacaciones pagaes, derechu a baxa por enfermedá, cotización pa la prestación por desemplegu, etc. esto ye, llevándonos a la precarización más estrema del trabayu.

Contra'l fraude y la precariedá, polos nuestros derechos y la xusticia social, VALIÓ DE FALSOS AUTÓNOMOS.

CONCENTRACIÓN xueves 2 de febreru a les 9:00 ente los Xulgaos de lo Social de Xixón (nel Palaciu de Xusticia, xunto a la estación de tren).