Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 10 de marzo de 2017 - 20h

El tiempu de la dignidá, la hora la renta básica

Dende l'Asamblea Asturiana poles Rentes Básiques siguimos defendiendo la necesidá d'impulsar dinámiques de movilización social en redol a la propuesta de Renta Básica y la repartida la riqueza socialmente xenerada.

Convertir en realidá'l drechu de toes a vivir dignamente implica trabayar na construición de la viabilidá social de la propuesta, superando la inmediatez de los alderiques mediáticos y los discursos oportunistes que crecen mientres les coxuntures electorales.

Consideramos útil compartir una reflexón coleutiva sobre los retos y torgues a los que s'enfrenta la vindicación de la implantación de la RB n'Asturies. Por ello, pa siguir afondando y ampliando l'alderique social sobre la propuesta, convidámosvos a un alcuentru'l día 10 de Marzu, a les 20:00, nel llar de Soldepaz Pachakuti (C/ Manuel LLaneza 42 - Xixón)

Coles mesmes, convidámosvos a roblar el manifiestu "El tiempu la dignidá. La hora la Renta Básica", col oxetivu d'impulsar l'alderique necesariu pa la construición del drechu a la Renta Básica n'Asturies

--------------------------------------------------------

Desde la Asamblea Asturiana por las Rentas Básicas continuamos defendiendo la necesidad de impulsar dinámicas de movilización social en torno a la propuesta de Renta Básica y el reparto de la riqueza socialmente generada.

Convertir en realidad el derecho de todas a vivir dignamente implica trabajar en la construcción de la viabilidad social de la propuesta, superando la inmediatez de los debates mediáticos y los discursos oportunistas que crecen durante las coyunturas electorales.

Consideramos útil compartir una reflexión colectiva sobre los retos y obstáculos a los que se enfrenta la reivindicación de la implantación de la RB en Asturies. Por ello, para seguir profundizando y ampliando el debate social sobre la propuesta, os invitamos a un encuentro el día 10 de Marzo, a las 20:00, en la sede de Soldepaz Pachakuti ( C/ Manuel Llaneza, 42- Xixón )

Al mismo tiempo, os invitamos a firmar el manifiesto "El tiempo de la dignidad. La hora de la Renta Básica", con el objetivo de impulsar el debate necesario para la construcción del derecho a la Renta Básica en Asturies

documento en formato PDF:

Origen : https://asturiespolarentabasica.wordpress.com
Origen : mensaje recibido el 6 marzo 14h