tema : Proyección
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 7 de abril de 2017 - 19h30

PROYECCIÓN: "[NO-RES] VIDA Y MUERTE DE UN ESPACIO EN TRES ACTOS"

PROYECCIÓN + ALDERIQUE + FOLIXA AUTOXESTIÓN
[NO-RES] VIDA Y MUERTE DE UN ESPACIO EN TRES ACTOS
VIENRES 7 D'ABRIL 19:30
CSA LA LLUME (XIXÓN)

El prósimu Vienres 7 de Abril a partir de les 19:30 vamos proyectar el documental "[No-Res] Vida i mort d´un espai en 3 actes".

El documental denuncia como la xentrificación y la especúlación puen acabar cola vida d'un barriu como la Colonia Castells en Barcelona. Un exemplu de como les polítiques pasen penrriba de les persones y condicionen les sos vides. De como un espaciu de vida, de convivencia vecinal, pue convertise en LA NADA.

Dempués de la proyección habrá tiempu pal alderique alrodiu "la xentrificación nos barrios obreros y pueblos" ente toles persones que vos arriméis pel llocal. Al acabar l'alderique podremos seguir un cachín tomando algo, aldericando y tar de folixa, amás de contribuir a la autoxestión del Centru Social. Como siempre, ye una actividá abierta a toles persones y de baldre.

Agradecer a la productora Metromuster por permitimos proyectar el documental y por la gran llabor de creación y difusión de cultura que faen coles sos llicencies Creative Commons.

¡Vémonos!

Si queréis tar al tantu d'estes y de toles actividaes tan prestoses que tenemos nel Centru Social La Llume, axuntáivos al nuesu canal oficial de Telegram y a la cuenta d'Instagram
Namás que tenéis que pinchar nestos enllaces:

https://telegram.me/lallume

https://instagram.com/_u/csalallume?r=sun1