tema : Mani
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 7 de julio de 2017 - 20h30

Actu de sofitu a les movilizaciones escontra'l G-20 n'Hamburgo

Actu en sofitu a les movilizaciones escontra la cumbre del G-20.

Organizado por Fueya Anti Represiva

ASTURIES ESCONTRA'L G-20 Y EL CAPITAL

En Hamburgo o n'Asturies l'enemigu ye'l mesmu

Nestos dies ta celebrandose'n Hamburgo la cumbre del G-20,los 20 paises más poderosos del planeta.
Nesta cumbre decidiranse les politiques a siguir en tol mundu Si,pue sonar alloñao pero toes eses medies traduciranse nuna mayor precarización de les condiciones de vida a les que mos tan arrastrando,ya que too lo qu'elli se decide,faese unica y exclusivamente pensando n'aumentar los beneficios de los mas ricos y eso solo se consigue a traves d'un mayor empobrecimientu y un aumentu de la esplotación llaboral de la población mundial,mundializar la economia y polo tanto la miseria.

Esta cumbre celebrase nuna ciudá a la qu'aportaron estos dies 21.000 policies pa tratar de contener les protestes organizaes escontra lo que nun ye más que la representación fisica del sistema capitalista que,cada dia más,tratanos como obxetos que puen usase o tirar al vertederu del paru y la miseria segun les sos necesidaes

Demientres que los medios de comunicación,al serviciu de los intereses de los ricos mos cuenten pelicules de mieu sobre les protestes,vaciandoles de conteniu y tratando de ponenos del llau de los nuesos verdugos,los 21.000 policies desplegaos vense cada vegada mas impotentes a la hora de parar les protestes,que col llema de "G-20 welcome to hell" ta mostrando la fuercia que podemos llegar a tener.

Dende llueu estos dies Hamburgo,a pesar de la brutal represión que tan exerciendo les fuercies del orden,ta convirtiendose nesi infiernu pa los grandes mandatarios,empresarios que s'encierren como rates en edificios blindaos nuna ciudá militarizada.

Falennos de violencia nes manifestaciones d'Hamburgo demientres que'n tol mundiu y nel nuesu casu n'Asturies,vemos como'l paru llega a niveles peraltos,demientres el trabayu cada vegada ye mas esclavista con xornaes eternes con salarios cada vegada mas baxos.Vemos como cada vegada hai más y más families trabayadores que lleven años ensin nengun ingresu,como banqueros y grandes propietarios espulsen de les sos cases a la xente ensin nengun escrupulu, cómo les grandes elléctriques corten el suministru elléctricu y de gas en plenu inviernu al mínimu impagu, ensin importar les consecuencias que puedan acarretar, que en ca vegada más ocasiones son terriblemente tráxiques, etc, etc. Esa ye la braera violencia, y esa violencia llegal fae llexítima la rempuesta que tán recibiendo na Cume.

Énte los desafíos que mos llancen podemos llorar, regodeanos nes nueses miseries, sentiles como fracasos personales o aceptar unes vides de mierda cola esperanza de que dalgún ente divinu venga a salvanos. O podemos asumir que esto tién unos responsables: los xestores d'esti sistema económicu y social ca vegada más inhumanu y el propiu sistema capitalista

Ye hora yá de dexase de llamentos y victimismos, salir del aisllamientu nel que vivimos y xuninos a los nuesos iguales pa pelear cada día nes cais, usando como arma la solidaridá.

Da igual Berlín que Xixón, Bangladesh que La Felguera, Atenas que Uviéu. En toles partes l'enemigu ye'l mesmu y la solución tamién: organizase a nivel llocal pa incidir a nivel mundial.

Si los sos ataques a les nueses vides nun entienden de fronteres, ye necesario que la rempuesta tampoco.Y sofitar a quienes nestos instantes tán partiéndose la cara n'Hamburgo nun sólo ye llexítimo, sinon que ye necesario si queremos, como poco, sobrevivir nesti mundu.

Reclamamos una vida que seya digna de tal nome y eso pasa pola negación y l'enfrentamientu col capitalismu.
Si mos conderguen a una vida de miseria, convirtamos les suyes nun infiernu.
Que en cualesquier parte d'esi mundu que creen que-yos pertenez se topen cola
mesma frase y que esa frase se convierta nuna realidá pa ellos:
¡¡Bienveníos al infiernu!!

ASTURIES ESCONTRA'L G-20 Y EL CAPITAL

En Hamburgo o en Asturies el enemigo es el mismo.

Durante estos días se celebra en Hamburgo la cumbre del G-20, los 20 países más poderosos del planeta. Ahí decidirán las políticas a seguir en todo el mundo durante los próximos años, dirigidas únicamente hacia un mayor enriquecimiento de las grandes empresas y de los "mercados financieros", a través de medidas que se traducen en una mayor precarización de nuestras condiciones de vida, ya que todo lo que allí se decide, se hace exclusivamente pensando en aumentar los beneficios de los más ricos.

Esta cumbre se celebra en una ciudad a la que llegaron estos días 21.000 policías para tratar de contener las protestas organizadas contra esta representación física del sistema capitalista que, cada día más, nos trata como objetos que se pueden usar o tirar al vertedero del paro y la miseria según sus necesidades.

Mientras que los medios de comunicación nos cuentan películas de miedo sobre las protestas, vaciándolas de contenido y tratando de ponernos del lado de nuestros verdugos,los 21.000 policías desplegados se ven cada vez más impotentes a la hora de parar las protestas, que con el lema "G-20 Wellcome to hell" están mostrando la fuerza que podemos llegar a tener.

A pesar de la brutal represión que están ejerciendo las fuerzas del orden, estos días se están convirtiendo en ese infierno para los grandes mandatarios y empresarios que se encierran como ratas en edificios blindados en una ciudad militarizada.

Nos hablan de violencia en las manifestaciones mientras que en todo el mundo, y en nuestro caso en Asturies, vemos como el paro llega a niveles astronómicos mientras que el trabajo cada vez es más esclavista, con jornadas eternas a cambio de salarios de mierda cada vez más bajos. Vemos cómo cada vez hay más familias trabajadoras que llevan años sin ningún ingreso, cómo banqueros y grandes propietarios expulsan de sus casas a la gente sin ningún escrúpulo, cómo las grandes eléctricas cortan el suministro eléctrico y de gas en pleno invierno al mínimo impago, sin importar las consecuencias que puedan traer, que en cada vez más ocasiones son terriblemente trágicas, etc, etc. Esa es la verdadera violencia, y esa violencia legal hace legitima la respuesta que están recibiendo en la cumbre.
Ante los desafíos que nos lanzan podemos llorar, regodearnos en nuestras miserias, sentirlas como fracasos personales o aceptar unas vidas de mierda con la esperanza de que algún ente divino venga a salvarnos. O podemos asumir que esto tiene unos responsables: los gestores de este sistema económico y social cada vez más inhumano y el propio sistema capitalista
Es hora ya de dejarse de lamentos y victimismos, salir del aislamiento en el que vivimos y unirnos a nuestros iguales para pelear cada día en las calles, usando como arma la solidaridad.

Da igual Berlín que Xixón, Bangladesh que La Felguera, Atenas que Uvieu. En todas partes el enemigo es el mismo y la solución también: organizarse a nivel local para incidir a nivel mundial.
Si sus ataques a nuestras vidas no entienden de fronteras, es necesario que la respuesta tampoco.Y apoyar a quienes en estos instantes están partiéndose la cara en Hamburgo no sólo es legítimo, sino que es necesario si queremos, como poco, sobrevivir en este mundo.
Pero vida no es lo mismo que supervivencia, y no nos conformamos con sobrevivir.
Reclamamos una vida que sea digna de tal nombre y eso pasa por la negación y el enfrentamiento con el capitalismo. Si nos condenan a una vida de miseria, convirtamos las suyas en un infierno. Que en cualquier parte de ese mundo que creen que les pertenece se encuentren con la misma frase y que esa frase se convierta en una realidad para ellos:

¡¡Bienvenidos al infierno!!