Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 27 de julio de 2017 - 11h30

Concentración de apoyo a los encausados por acometer contra el bus de Hazte Oir

Énte la esguilada represiva que tamos viviendo, que ta creando xuna ciertu paralís nel movimientu popular, a golpe de multes y penes de prisión, faemos xun llamamientu pa estender el sofitu y la solidaridá ente toles persones y colectivos represaliaos por lluchar contra esti Estáu. Ye necesariu afondar y coordinar la solidaridá énte tolos casos de represión, sían cualos sían los métodos de llucha que s'emplegaren en diches acciones, pos entendemos que toos ellos son lexítimos frente a la situación d'inxusticia y desigualdá que tamos careciendo la clase obrera, y son xuna espresión más del hartazgo y el descontentu que la mayor parte de la población siente y carez día tres día dientro del sistema capitalista en descomposición.
Nesti casu, tóca-yos a dos compañeros del Bloque Críticu Est. de Asturies, que fueron deteníos en mayu d'anguaño dempués de dellos díes de siguimientu policial, y a los cualos acúsase-yos de daños y desordes públicos por faer frente a la intolerancia y los mensaxes d'odiu del bus de Hazteoír, lo que puede traer consigo multes cimeres de 2000 euros y penes prisión que van dende 1 a 3 años de cárcel.
Por tollo, faemos esta llamada a la solidaridá coles compañeres encausaes, y pidimos a toles persones y organizaciones qu'amuesen la so repulsa escontra los mensaxes d'intransixencia y despreciu de los fascistes de Hazteoír, que nos acompañen na concentración de sofitu que va tener llugar antes del xuiciu, el xueves 27 de xunetu a les 11:30 nos Xulgaos d'Uviéu (C/ Concepción Arenal, 3).
¡Énte la represión, solo cabo la solidaridá!

Ante la escalada represiva que estamos viviendo, que está creando una cierta parálisis en el movimiento popular, a golpe de multas y penas de prisión, hacemos un llamamiento para extender el apoyo y la solidaridad entre todas las personas y colectivos represaliados por luchar contra este Estado. Es necesario profundizar y coordinar la solidaridad ante todos los casos de represión, sean cuales sean los métodos de lucha que se hayan empleado en dichas acciones, pues entendemos que todos ellos son legítimos frente a la situación de injusticia y desigualdad que estamos padeciendo la clase obrera, y son una expresión más del hartazgo y el descontento que la mayor parte de la población siente y padece día tras día dentro del sistema capitalista en descomposición.
En este caso, les toca a dos compañeros del Bloque Críticu Est. de Asturies, que fueron detenidos en mayo de este año después de varios días de seguimiento policial, y a los cuales se les acusa de daños y desórdenes públicos por hacer frente a la intolerancia y los mensajes de odio del bus de Hazteoír, lo que puede traer consigo multas superiores de 2000 euros y penas prisión que van desde 1 a 3 años de cárcel.
Por todo ello, hacemos esta llamada a la solidaridad con las compañeras encausadas, y pedimos a todas las personas y organizaciones que muestran su repulsa hacia los mensajes de intransigencia y desprecio de los fascistas de Hazteoír, que nos acompañen en la concentración de apoyo que tendrá lugar antes del juicio, el jueves 27 de julio a las 11:15 en los Juzgados de Oviedo (C/ Concepción Arenal, 3).
¡Ante la represión, solo cabe la solidaridad!