Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 7 de octubre de 2017 - 12h

Concentración pol derechu a decidir y les llibertaes civiles

CONVOCATORIA UNITARIA N'UVIÉU:
Sábadu, 7 d'ochobre / 12h. / Plaza l'Ayuntamientu d'Uviéu.

(Asturianu)

La plataforma "Asturies pol derechu a decidir" fai un llamáu popular pa salir a la cai en defensa del derechu democráticu de los pueblos a tomar la palabra y decidir en paz.

Tres convocar varies movilizaciones durante los últimos díes, "Asturies pol derechu a decidir" sigue considerando mui importante salir a la cai a defender el derechu a espresase de los pueblos sobre toles coses que-yos afecten: los derechos sociales básicos, les polítiques económiques y sociales, los nuestros cuerpos, les apuestes culturales, el modelu d'estáu y l'estatus políticu de los pueblos, los recursos ambientales y, en xeneral, les nuestres vides.

Vemos con preocupación que, frente a les necesidaes d'espresase de los pueblos y les persones, ta imponiéndose la lóxica de la represión, la militarización y la reacción de les porres frente a les urnes y consideramos que nun podemos quedar impasibles énte esta ofensiva del Réxime del 78.

Facemos un llamáu a enllenar la plaza mayor d'Uviéu poles llibertaes civiles, pol derechu a decidir, contra'l réxime del 78 y pola soberanía popular.

¡Esprésate! ¡Que fale'l pueblu en paz! ¡Decidir ente toes ye democracia!

_______________________________________________

(Castellano)

La plataforma "Asturies pol derechu a decidir" hace un llamamiento popular para salir a las calles en defensa del derecho democrático de los pueblos a tomar la palabra y decidir en paz.

Tras convocar varias movilizaciones durante los últimos días, "Asturies pol derechu a decidir" sigue considerando muy importante salir a la calle a defender el derecho a expresarse de los pueblos sobre todas las cosas que les afectan: los derechos sociales básicos, las políticas económicas y sociales, nuestros cuerpos, las apuestas culturales, el modelo de estado y el estatus político de los pueblos, los recursos ambientales y, en general, nuestras vidas.

Vemos con preocupación que, frenta a las necesidades de expresarse de los pueblos y las personas, se está imponiendo la lógica de la represión, la militarización y la reacción de las porras frenta a las urnas y consideramos que no podemos quedar impasibles frente a esta ofensiva del Régimen del 78.

Hacemos un llamamiento a llenar la plaza mayor de Uviéu por las libertades civiles, por el derecho a decidir, contra el régimen del 78 y por la soberanía popular.

¡Exprésate! ¡Que hable el pueblo en paz! ¡Decidir entre todas es democracia!