tema : Ecología
Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 26 de octubre de 2017 - 19h

Charla: "Contaminación ambiental en Xixón".

"Contaminación ambiental en Xixón"

Xixón y Asturies se enfrentan a problemas ambientales de primera magnitud. Los niveles de contaminación atmosférica registrados en nuestra ciudad requieren de un análisis en profundidad que contribuya a identificar las causas, los actores implicados y las posibles soluciones a poner en marcha. Los efectos del calentamiento global han alterado el patrón normal de vientos, temperaturas y precipitaciones. La contaminación de las aguas, la subida del nivel del mar, las oleadas de incendios forestales, o la expansión de especies invasoras como el Plumero de la Pampa, dibujan un panorama preocupante que hace imprescindible una respuesta por parte de las administraciones. Como ciudadanos, debemos asumir también la iniciativa de exigir un cambio en el modelo económico productivo que permita revertir esta situación.

Primera charla: Contaminación ambiental en Xixón.
Lugar: La Revoltosa, libros y café.
Hora: a partir de las 19:00h.
Invitados: José Ángel Muñoz y José Luis Rodríguez Peón, en representación de la Plataforma contra la Contaminación de Xixón.
Organiza: Socialistes por Xixón.

---

"Contaminación ambiental en Xixón"

Xixón y Asturies enfréntense a problemes ambientales de primera magnitú. Los niveles de contaminación almosférico rexistraos na nuesa ciudá riquen d'un analís fonderu qu'aide a identificar les causes, los actores implicaos y les posibles soluciones a entamar. Los efeutos del calentamientu global yá alteriaron el patrón normal de vientos, temperatures y precipitaciones. La contaminación de les agües, la xubida del nivel del mar, les quemes forestales, o la espansión d'especies invasores como'l Plumeru de la Pampa, dibuxen un panorama esmolecedor que fai imprescindible una rempuesta per parte de les alministraciones. Como ciudadanos, tenemos d'asumir tamién la iniciativa d'esixir un cambéu nel modelu económicu productivu que faiga posible tornar esta situación.

Primer alderique: "Contaminación ambiental en Xixón".
Llugar: Café-librería La Revoltosa. Xixón.
Hora: a partir de las 19:00h.
Invitaos: José Ángel Muñoz y José Luis Rodríguez Peón, en nome de la Plataforma contra la Contaminación de Xixón.
Entama: Socialistes por Xixón.

Entrada llibre hasta completar aforu. ¡Esperámoste!

Organizado por Debates a Rojo y Socialistes por Xixón