tema : Mani
Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 15 de febrero de 2018 - 10h15

Concentración d'apoyu:Absolución pa la xente que llucha

Absolución para la gente que lucha

Concentración de apoyo: Jueves 15 de Febrero 2018, a las 10:15 h, en los Juzgados de Xixón.

El jueves va tener lugar el juicio a un militante de la CSI acusado de supuestos destrozos a un vehículo.

Durante uno de los varios conflictos laborales con la empresa ALSA, un coche intentó romper y pasar por un piquete en las inmediaciones de la estación de Xixón. El conductor después de poner en peligro a las personas de dicho piquete, cuando fue parado se enfrentó a varias de las presentes, ahora quiere que se le pague una reparación casi completa de su vehículo.

Una vez más se intenta criminalizar la lucha sindical mediante infundadas acusaciones, pues otra vez seguiremos luchando tanto por la absolución de nuestro compañero como por los derechos de las y los trabajadores.

Quien no defiende sus derechos está condenado a perderlos

---

Absolución pa la xente que llucha

Concentración de sofitu: Xueves 15 de Febreru 2018, a las 10:15 h, nos Xulgaos de Xixón.

El xueves va tener llugar el xuiciu a un militante de la CSI acusáu de supuestos estrozos a un vehículu.

Mientres ún de los estremaos conflictos llaborales cola empresa ALSA, un coche intentó romper y pasar per un piquete na redolada de la estación de Xixón. El conductor dempués de poner en peligru a les persones de dichu piquete, cuando lu pararon enfrentóse a delles de les presentes, agora quier que se-y pague una reparación casi completa del so vehículu.

Una vegada más inténtase criminalizar la llucha sindical mediante infundaes acusaciones, pues otra vegada siguiremos lluchando lo mesmo pola absolución del nuesu compañeru como polos drechos de les y los trabayadores.

Quien nun defende los sos derechos tá condergáu a perdelos