Comentar (0)EnviariCalCompartir

miércoles 14 de marzo de 2018 - 11h30

Concentración: La sindical no se toca

ATENCIÓN
Cámbiase la hora pa les 11:30 na plaza conceyu de Xixón

LA SINDICAL NO SE TOCA

Este próximo miércoles a las 10 de la mañana, el pleno del Ayuntamiento de Gijón debatirá una propuesta de Ciudadanos que propone el derribo de La Sindical. Otro intento más.

Primero fue una alcaldesa desnortada, junto con unas CC.OO. más desnortadas todavía y ahora Ciudadanos, un partido que debe su color, según parece, al naranja del ladrillo especulativo.

Los terrenos de la sindical, junto con los del Solaron, Albergue Covadonga y otros inmuebles de la zona, suponen un caramelo para la especulación urbanística y para la ciudad de precariedad, gomina y Starbucks que pretenden construir.

Un juego y una especulación a la que tanto el Ayuntamiento de Gijón como determinadas fuerzas políticas, parecen prestarse gustosamente.

Sin embargo, los convocantes de este acto no pensamos pasar por el aro y entrar en este juego y advertimos que defenderemos tanto la sindical como los territorios aledaños para que sigan cumpliendo su función, la de estar al servicio de la gente de Gijón.

Así que el miércoles a las 10, todos al Ayuntamiento.

LA SINDICAL NO SE TOCA. Primer aviso...
--------------------------------------------------------------------------

LA SINDICAL NUN SE TOCA

Esti próximu miércoles a les 10 de la mañana, el plenu del Ayuntamientu de Xixón va debatir una propuesta de Ciudadanos que propón el derribu de La Sindical. Otru intentu más.

Primero foi una alcaldesa desnortada, xunto con unes CC.OO. más desnortaes tovía y agora Ciudadanos, un partíu que debe'l so color, sigún paez, al naranxa del ladriellu especulativu.

Los terrenos de la sindical, xunto colos del Solarón, Albergue Covadonga y otros inmuebles de la zona, suponen un carambelu pa la especulación urbanística y pa la ciudá de precariedá, gomina y Starbucks que nagüen por construyir.

Un xuegu y una especulación a la que lo mesmo l'Ayuntamientu de Xixón que determinaes fuerces polítiques, paecen prestase gustosamente.

Por embargu, los convocantes d'esti actu nun pensamos pasar pel aru y entrar nesti xuegu y alvertimos que defenderemos lo mesmo la sindical que los territorios de la redolada pa que sigan cumpliendo la so función, la de tar al serviciu de la xente de Xixón.

Asina que'l miércoles a les 10, toes y toos al Ayuntamientu.

LA SINDICAL NUN SE TOCA. Primer avisu...