temas : Feminismo, Mani
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 18 de mayo de 2018 - 20h

Concentración sobro'l casu de la menada de Murcia

(ast)
CONVOCATORIA CONCENTRACIÓN
Vienres 18 mayu
20:00 hores
Plaza'l Parchís (Xixón)

SOBRO'L CASU LA MENADA DE MURCIA:
La voz de munches ye callá pol pasu'l tiempu y l'olvidu tres la mirada de la población dende una óptica clasista y machista. NUN VA SER ASINA. Sabemos que'l pensamientu racional occidental foi ellaboráu pol patriarcáu según les lleis que nos consideren como COSA, como meres cuidaores, reproductores u oxetu sexual. Conceutos como Xusticia, Igualdá, Llibertá han de ser una realidá bultable y non pura ficción. Muyeres Llibres defende la llibertá individual de ca muyer seya cual seya la so profesión y, nel casu de la prostitución, atopámonos llamentablementea ante un mecanismu de desproteción social nel que nun mos ampara denguna llei por cuenta de la moral conrota d'esti sistema esclavista. La prostituta tamién ye una víctima de doble opresión: el capitalismu y el patriarcáu, que siempres utilizó'l cuerpu de la muyer considerándolo'l so propiu territoriu, como una esposición a l'amenaza constante de quien deseyen esplotala, daqué que puede mercase, vender, atropar, estinguir... a caprichu.
Les pruebes médiques de la víctima demuestren que SÍ hubo agresión sexual. Si yes prostituta nun se t'anulen automáticamente los tos derechos de llibertá sexual asi que la respuesta tien que ser revolucionaria para despatriarcalizar les instituciones xudiciales. Un violador con dineru sigue siendo UN VIOLADOR.

Convoca:Muyeres Llibres Asturies

(cast)
CONVOCATORIA CONCENTRACIÓN
Viernes 18 de mayo
20:00 horas
Plaza del Parchís (Gijón)

SOBRE EL CASO LA MANADA DE MURCIA:
La voz de muchas es silenciada por el paso del tiempo y el olvido tras la mirada de la población desde una óptica clasista y machista. NO SERÁ ASÍ. Sabemos que el pensamiento racional occidental ha sido elaborado por el patriarcado así como las leyes que nos consideran como "cosa", como meras cuidadoras, reproductoras u objeto sexual. Conceptos como Justicia, Igualdad, Libertad han de ser una realidad palpable y no pura ficción. Muyeres Llibres defiende la libertad individual de cada mujer independientemente de la profesión que desempeñe y, en el caso de la prostitución, nos encontramos lamentablemente ante un mecanismo de desprotección social en el que ninguna ley nos ampara debido a la moral corrompida de este sistema esclavista. La prostituta también es víctima de doble opresión: el capitalismo y el patriarcado, que siempre utilizó el cuerpo de la mujer considerándolo su propio territorio, como una exposición a la amenaza constante de quienes deseen explotarla, algo que se puede comprar, vender, acumular, extinguir... a capricho.
Las pruebas médicas de la víctima demuestran que SÍ hubo agresión sexual. Si eres prostituta no se te anulan automáticamente tus derechos de libertad sexual así que la respuesta ha de ser revolucionaria para despatriarcalizar las instituciones judiciales. Un violador con dinero sigue siendo UN VIOLADOR.