tema : Feminismo
Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 16 de junio de 2018 - 11h30

A mesa puesta: Muyeres, arte y feminismu

A mesa puesta: Muyeres, arte y feminismu, impartido por Lainopia Educación Artística.

Un taller de exploración individual y colectiva en el que vamos a poder sumergirnos en la obra de distintas mujeres artistas a través de un "menú degustación".

¡No son necesarios conocimientos artísticos previos! Pero sí preinscripción enviando un correo a lainexopiaeducexacionartexistica@gexmail.com

Aunque no queremos desvelar toda la información de esta sesión, puedes conocer el trabajo de Lainopia en su página: www.lainopia.es

------

Un taller d'esploración individual y colectiva nel que vamos poder somorguiar na obra de distintes muyeres artistes al traviés d'un menú degustación".

¡Nun faen falta/nun se precisen conocencies artístiques previes! Pero sí preinscripción unviando un corréu a lainopiaeducacionartisticagmail.com

Anque nun queremos desvelar tola información d'esta sesión, puedes conocer el trabayu de Lainopia na so páxina: www.lainopia.es

Imagen: Collection of plates based on Judy Chicago's The Dinner Party. Photo courtesy of the Prospect NY.

Organizado por Lainopia Educación Artística y Jornadas LiberArte

Las mujeres vivimos una constante de agresiones y violencias normalizadas.

El patriarcado nos quiere solas, aisladas, ahogando nuestras voces y nos hemos hartado de estar calladas.

Por las que fueron, por las que son, por las que vendrán, alzamos la voz para denunciar la violencia del sistema heteropatriarcal.

Las multitudinarias manifestaciones del 8M y el movimiento en redes sociales bajo el hashtag #cuéntalo fueron un punto de inflexión en la lucha feminista. Miles de mujeres saliendo a la calle, denunciando las agresiones que sufrimos y apoyando a las que no pueden hacerlo.

Así nacieron estas jornadas de arte y feminismos, un espacio de creación y denuncia. Un espacio no mixto, colectivo y cooperativo donde crear una identidad conjunta entre mujeres, bolleras y trans. Un espacio de denuncia de todos los ejes de opresión que compartimos.

LiberArte es un grito y un punto de encuentro entre mujeres. Ven y acompáñanos.

Os esperamos.
Un abrazo hermanas.

------

Les muyeres vivimos agresiones y violencies normalizaes de contino. El patriarcáu quiermos soles, aisllaes, afogando les nueses voces y yá valió de tar callaes.

Poles que foron, poles que son, poles que van venir, denunciamos al altu la lleva la violencia del sistema heteropatriarcal.

Les manifestaciones atacaes de xente del 8M, el movimientu en redes sociales col hashtag #cuéntalo constituyeron un finxu perimportante na llucha feminista. Miles de muyeres saliendo a la cai, denunciando les agresiones que sufrimos y sofitando a les que nun pueden facelo.

Asina nacieron estes xornaes d'arte y feminismos, un espaciu de creación y denuncia. Un espaciu non mistu, colectivu y cooperativu onde crear una identidá conxunta ente muyeres, bolleres y trans. Un espaciu de denuncia de toles exes d'opresión que compartimos.

LibeArte ye un glayíu y un puntu d'alcuentru ente muyeres. Has de venir y acompañamos.

Esperámosvos.

Un abrazu hermanes.