Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 16 de junio de 2018 - 13h

Concentración-actu musical antirepresivo

Dende los distintos colectivos firmantes, queremos facer un llamamientu a la clase trabayadora asturiana a participar nesti eventu. P' amosar el nuesu refugu a la situación de sometimientu que quieren facenos vivir y pa trensmitir el nuesu sofitu a toles persones y organizaciones que tán siendo escorríes y encarcelaes (los mozos de Altsasu, Boro LH, Valtonyc, Fran Molero, Pablo Hasél, les 3 piqueteres del 8m, les 2 compañeres encausaes por llantar cara al bus facista de HazteOír, los CDR, La Insurgencia, Evaristo, los 4 de Orereta y una llarga lista) por lluchar por un futuru dignu y facer frente a esti Estáu qu'un día detrás d'otru, déxanos ver, que ye enemigu de los nuevos intereses. Nun tamos charrando simplemente de la llamada "llei mordaza" actual, que ye una estensión de la "Llei Corcuera" del P$OE de 1992, de la mesma heredada del Decreto Llei de Seguridá Ciudadana aprobáu pola UCD en 1979 y la cual tien los sos raigaños na Llei d'Orde públicu de 1959, coles que s' escorrieron, encarcelaron, torturaron y asesinaron a numberoses persones y organizaciones revolucionaries.
Poro, lo que queremos dicir ye qu'esti tipu de midíes represives como toles demás nun dependen d'un gobiernu o otru, sinón que son polítiques d'Estáu, tea quien tea nel gobiernu. Son midíes que respuenden a unos intereses de clase, y polo tanto tenemos que focalizar el problema de la falta de derechos y de llibertaes fundamentales que carecemos, de la persecución política ya ideolóxica, de los montaxes policiales, de les condenes escomanaes, de les tortures y de la estensión de la represión a tolos sectores sociales, nel Estáu español, como estructura entamada pa xestionar los intereses de les clases adineraes, y non en nengún gobiernu. Nun volvamos cayer na trampa'l reformismu. Gobierno quien gobierne van siguir esistiendo presos políticos, represión, miseria y desigualdaes. Pa conquistar un futuru dignu y empoderanos como pueblu trabayador, la nuesa única salida ye la organización popular al marxe de les sos instituciones, la unidá y la llucha contra esti réximen capitalista en descomposición, y nun "xestionando" un Estáu que solo respuende a los intereses y a les necesidaes de los ricos.
Por too esto y por muncho más, convidámosvos a participar na concentración-actu musical que va tener llugar en Los Xardinos de la Reina, C/ Marqués de San Esteban 1, el próximu sábadu 16 de xunu a les 13:00, onde participaren dellos colectivos y artistes para dar voz a toos aquellos y aquelles a quien quieren callar. Esperámosvos.
AST/CAST

Desde los diferentes colectivos firmantes, queremos hacer un llamamiento a la clase trabajadora asturiana a que acuda a este evento. Para mostrar nuestro rechazo a la situación de sometimiento que nos quieren hacer vivir y para transmitir nuestro apoyo a todas las personas y organizaciones que están siendo perseguidas y encarceladas (los jóvenes de Altsasu, Boro LH, Valtonyc, Fran Molero, Pablo Hasél, les 3 piqueteres del 8m, las 2 compañeras encausadas por plantar cara al bus fascista de HazteOír, los CDR, La Insurgencia, Evaristo, los 4 de Orereta y un larga lista) por pelear por un futuro digno y hacer frente a este Estado que nos muestra día tras día que es enemigo de nuestros intereses. No estamos haciendo referencia aquí simplemente a la llamada "ley mordaza" actual, que es una extensión de la "Ley Corcuera" del P$OE de 1992, a su vez heredada del Decreto Ley de Seguridad Ciudadana aprobado por la UCD en 1979 y la cual tiene sus raíces en la Ley de Orden público de 1959, bajo las cuales se persiguieron, encarcelaron, torturaron y asesinaron a numerosas personas y organizaciones revolucionarias.
Por lo tanto, lo que queremos decir es que este tipo de medidas represivas como todas las demás no dependen de un gobierno u otro, sino que son políticas de Estado, esté quien esté en el gobierno. Son medidas que responden a unos intereses de clase, y por lo tanto tenemos que focalizar el problema de la falta de derechos y de libertades fundamentales que padecemos, de la persecución política e ideológica, de los montajes policiales, de las condenas desmesuradas, de las torturas y de la extensión de la represión a todos los sectores sociales, en el Estado español, como una estructura organizada para gestionar los intereses de las clases adineradas, y no en ningún gobierno. No volvamos a caer en la trampa del reformismo. Gobierno quien gobierne seguirán existiendo presos políticos, represión, miseria y desigualdades. Para conquistar un futuro digno y empoderarnos como pueblo trabajador nuestra única salida es la organización popular al margen de sus instituciones, la unidad y la lucha contra este régimen capitalista en descomposición, y no "gestionando" un Estado que solo responde a los intereses y a las necesidades de los ricos.
Por todo esto y por mucho más, os invitamos a participar en la concentración-acto musical que tendrá lugar en Los Jardines de la Reina, C/ Marqués de San Esteban 1, el próximo sábado 16 de junio a las 13:00, donde participaran varios colectivos y artistas para dar voz a todos aquellos y aquellas a quienes quieren silenciar. Os esperamos.