Comentar (0)EnviariCalCompartir

miércoles 13 de junio de 2018 - 12h

Concentración-rueda de prensa:Glovo explota falses autónomes

Glovo esplota falses autónomes
Concentración: Valió de falses autónomes.

El miércoles 13 de xunu a les 12h delantre del Teatru Campoamor.

La empresa Glovo, imitadora española de Deliveroo, creada en Cataluña en 2015, instalada en Xixón dende finales de 2017 y recién aterrizada n'Uviéu, facturó diecisiete millones d'euros durante l'añupasáu. Esti añu espera superar los noventa millones y entrar en siete países nuevos.
Glovo tien cuatrocientes persones empleaes en plantiya y más de siete mil repartidores, qu'en bici, moto o coche entreguen los productos de tiendes, restaurantes ya inclusu farmacies, a domiciliu. Los glovers nun son trabayadores de la empresa, son, según la so definición, 'socies'.

En realidá la definición que meyor s'axusta al so modelu empresarial ye la de falses autónomes, ya qu'ofrecen un serviciu de repartu a domiciliu, pero nun tien repartidores en plantiya. Obliga a les trabayadores a dase d'alta como Autónomes, siendo así éstes quienes tienen que pagar colo que cobren cada mes la so Seguridá Social, recibiendo amás unes prestaciones en cuantu a bases y cotizaciones peores que les de cualquier otra trabayadora nel Rexime Xeneral.

Utilizando falses autónomes, Glovo esplota y precariza a toles trabayadores, comete un fraude contra la Seguridá Social y practica competencia deslleal pa con otres empreses de repartu. Así ye
como consigue los sos beneficios millonarios.

Continuando cola campaña de denuncia contra les empreses qu'obliguen a les trabayadores a convertise en falses autónomes, CSI Uviéu convoca una concentración el próximu miércoles, 13
de xunu, a les 12h delantre del Teatru Campoamor (C/ Pelayo), Uviéu.

--

Glovo explota falsas autónomas.
Concentración: Valió de falsas autónomas.

El miércoles 13 de junio a les 12h delante del Teatro Campoamor.

La empresa Glovo, imitadora española de Deliveroo, creada en Cataluña en 2015, instalada en Xixón desde finales de 2017 y recién aterrizada en Uviéu, facturó diecisiete millones de euros durante el año pasado. Este año espera superar los noventa millones y entrar en siete nuevos países.
Glovo tiene cuatrocientas personas empleadas en plantilla y más de siete mil repartidoras, que en bici, moto o coche entregan los productos de tiendas, restaurantes e incluso farmacias, a domicilio. Los glovers no son trabajadoras de la empresa son, según su definición, 'socios'.

En realidad la definición que mejor se ajusta a su modelo empresarial es la de falsas autónomas, ya que ofrecen un servicio de reparto a domicilio, pero no tienen repartidores en plantilla. Obliga a las trabajadoras a darse de alta como Autónomas, siendo así estas quienes tienen que pagar con lo que cobren cada mes en su Seguridad Social, recibiendo además unas prestaciones en cuanto a bases y cotizaciones peores que las de cualquier otra trabajadora en el Régimen General.

Utilizando falsas autónomas, Glovo explota y precariza a todas las trabajadoras, comete un fraude contra la Seguridad Social y practica competencia desleal para con otras empresas de reparto. Así es como consigue sus beneficios millonarios.

Continuando con la campaña de denuncia contra las empresas que obligan a las trabajadoras a convertirse en falsas autónomas, CSI Uviéu convoca una concentración el próximo miércoles, 13 de junio, a las 12h delante del Teatro Campoamor (C/ Pelayo), Uviéu.

Corriente Sindical d'Izquierda Asturies
CSI Uviéu