Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 5 de julio de 2018 - 19h

Taller-alderique: Sistema xudicial y violencia machista

Anque'l nuestru coleutivu nun ye d'asesoramientu en violencia machista, la nuesa presencia na cai fae que muyeres víctimes d'esta violencia se pongan en contautu con nosotres pa pidir asesoramientu y acompañamientu. Ye mui duru tar hores en mediu d'un pasillu esperando pa tener xuiciu, demientres el to maltratador o la so familia tan a pocos metros. Esta situación vivenla miles de muyeres que s'atreven a denunciar. Dalgunes nun puen soportar el mieu, otres son persuadies por policía, abogadxs y/o xueces pa que quiten la denuncia. Nestos años acompañamos a varies d'eses muyeres y vivimos en primera persona estes situaciones, por ello tenemos una riestra de dudes, preguntes y coses que creyemos tienen que camudar pa dar un buen serviciu y una seguridá real a les muyeres víctimes de violencia machista.

Nesti taller alderique nel que contaremos con dos compañeres abogaes, una d'elles especializada en violencia machista, queremos plantegar toles dudes que tenemos cuando contacten con nosotres muyeres víctimes d'ésta violencia. Tamién falaremos de lo que vivimos cuando facemos los acompañamientos a los xulgaos, de qué coses creemos que tienen de camudar y cómo podemos facer pa que camuden. La idea ye un taller prácticu que mos sirva pa sacar un manual d'asesoramientu y acompañamientu a muyeres víctimes de violencia machista n'Asturies.

Tais convidaes toles que queráis deprender y conocer la realidá que día ente día viven munches muyeres.

Importante: Nesti taller (como en cualesquiera de los nuestros espacios o convocatories) nun s'almitirán nin persones nin comportamientos machistes ya irrespetuosos cola llucha feminista.

Convocamos: Muyeres en llucha CSI

----

Aunque nuestro colectivo no es de asesoramiento en violencia machista, nuestra presencia en la calle hace que mujeres víctimas de esta violencia se pongan en contacto con nosotras para pedir asesoramiento y acompañamiento. Es muy duro estar horas en medio de un pasillo esperando para tener juicio, mientras tu maltratador o su familia están a pocos metros. Esta situación la viven miles de mujeres que se atreven a denunciar. Algunas no pueden soportar el miedo, otras son persuadidas por policía, abogadxs y/o jueces para que quiten la denuncia. En estos años acompañamos a varias de esas mujeres y hemos vivido en primera persona estas situaciones, por ello tenemos una lista de dudes, preguntas y cosas que creemos tienen que cambiar para dar un buen servicio y una seguridad real a las mujeres víctimas de violencia machista.

En este taller debate en el que contaremos con dos compañeras abogadas, una de ellas especializada en violencia machista, queremos plantear todas las dudes que tenemos cuando contactan con nosotras mujeres víctimas de ésta violencia. También hablaremos de lo que hemos vivido cuando hacemos los acompañamientos a los juzgados, de qué cosas creemos que deben cambiar y cómo podemos hacer para que cambien. La idea es un taller práctico que nos sirva para sacar uno manual de asesoramiento y acompañamiento a mujeres víctimas de violencia machista en Asturias.

Estáis invitadas todas las que queráis aprender y conocer realidad que día a día viven muchas mujeres.

Importante: En este taller (como en cualquiera de nuestros espacios o convocatorias) no se admitirán ni personas ni comportamientos machistas e irrespetuosos con la lucha feminista.

Convocamos: Muyeres en llucha CSI