tema :   el más visto
Comentar (0)EnviariCalCompartir

jueves 13 de septiembre de 2018 - 19h30

Caxa de Resistencia del CSOA La Madreña

AST.
Conceyu abiertu pa decidir el destín de los fondos de la Caxa de Resistencia del CSOA La Madreña.

El 3 de xunu de 2014, tres dos años y mediu d'andadura, yera desallugáu'l CSOA La Madreña.
Darréu, el 1 d'ochobre del mesmu añu, el colectivu que s'encargaba de la xestión del centru decide eslleise al nun esistir yá un espaciu físicu del qu'encargase.
Nesa xunta, ente otres cuestiones, tratóse tolo relativo a la Caxa de Resitencia, tomándose'l siguiente alcuerdu:

"Alcuérdase fundir nun solu fondu lo que yera la caxa de resistencia" y la caxa corriente".
Van lliquidase los compromisos pendientes de la Madreña, ente ellos dos collaboraciones antirrepresivas solicitaes apocayá pa cubrir los gastos xeneraos por multes de calter políticu a dos compañeros.
La cantidá restante va caltenese intacta hasta'l resolvimientu del procesu xudicial en relación cola ocupación de Xeneral Elorza 32, pa cubrir íntegramente los posibles gastos que pudiera causa-yos a persones imputaes en conceutu de multes o tases xudiciales.
Si resueltes les imputaciones sobrara dineru, esti va destinase a fondos de solidaridá, y con condición de ser destináu pa fines antirrepresivos, como pueden ser el del FUSOA, Asturies En Pie, Ruta escontra'l racismu y la represión, o otros."
http://lamadrena.blogspot.com/2014/10/acta-de…

Dempués de distintos aplazamientos, finalmente'l xuiciu contra 10 compañeres acusaes del delitu d'usurpación tuvo llugar los díes 3 y 4 d'abril de 2018 nel Tribunal Superior de Xusticia d'Asturies, faciéndose pública la sentencia'l día 16 del mesmu mes y quedando llibres de cualesquier responsabilidá toles acusaes al considerase prescritu'l presuntu delitu.

Al lliquidar tolos gastos derivaos del procesu xudicial, y al quedar inda fondos na Caxa de Resistencia, convocamos Asamblea pública para decidir el destín de los mesmos.
La xunta va tener llugar el viniente xueves 13 de Setiembre a les 19:30 nel Espaciu La Llegra, na Cai Postigo Baxu, 40, Uviéu.
Animámosvos a participar a toles persones qu'en dalgún momentu sentístisvos parte del proyectu y si sabéis de dalguna persona y/o colectivu que tenga qu'encarar multes o gastos xudiciales pola so actividá política o sindical podéis comunicar por mensaxe priváu al facebook de La Madreña y asina poder tenelo en cuenta a la hora de realizar la xunta.

¡Comparti y espardilo!

CAST.
Asamblea para decidir el destino de los fondos de la Caja de Resistencia del CSOA La Madreña.

El 3 de junio de 2014, tras dos años y medio de andadura, era desalojado el CSOA La Madreña.
Posteriormente, el 1 de octubre del mismo año, el colectivo que se encargaba de la gestión del centro decide disolverse al no existir ya un espacio físico del que encargarse.
En esa Asamblea, entre otras cuestiones, se trató todo lo relativo a la Caja de Resitencia, tomándose el siguiente acuerdo:
"Se acuerda fundir en un solo fondo lo que era la "caja de resistencia" y la "caja corriente".

Se liquidarán los compromisos pendientes de la Madreña, entre ellos sendas colaboraciones antirrepresivas solicitadas recientemente para cubrir los gastos generados por multas de carácter político a dos compañeros.

La cantidad restante se mantendrá intacta hasta la resolución del proceso judicial en relación con la ocupación de General Elorza 32, para cubrir íntegramente los posibles gastos que les pudiera ocasionar a personas imputadas en concepto de multas o tasas judiciales.

Si resueltas las imputaciones sobrara dinero, este se destinará a fondos de solidaridad, y con condición de ser destinado para fines antirrepresivos, como pueden ser el del FUSOA, Asturies en pie, Ruta escontra'l racismu y la represión, u otros."
http://lamadrena.blogspot.com/2014/10/acta-de…

Después de distintos aplazamientos, finalmente el juicio contra 10 compañer@s acusad@s del delito de usurpación tuvo lugar los días 3 y 4 de abril de 2018 en el Tribunal Superior de Justicia de Asturias, haciéndose pública la sentencia el día 16 del mismo mes y quedando libres de cualquier responsabilidad tod@s l@s acusad@s al considerarse prescrito el presunto delito.
Al haber liquidado todos los gastos derivados del proceso judicial, y al quedar todavía fondos en la Caja de Resistencia, convocamos Asamblea pública para decidir el destino de los mismos.
La reunión tendrá lugar el próximo jueves 13 de septiembre a las 19:30 en el Espaciu La Llegra, en la Calle Postigo Bajo, 40, Oviedo.
Os animamos a participar a todas las personas que en algún momento os sentisteis parte del proyecto y si sabéis de alguna persona y/o colectivo que tenga que afrontar multas o gastos judiciales por su actividad política o sindical nos lo podéis comunicar por mensaje privado al facebook de La Madreña y así poder tenerlo en cuenta a la hora de realizar la Asamblea.
¡Comparte y difunde!