Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 29 de septiembre de 2018 - 17h

Charra y taller de reforestación

Como toes sabéis, l'añu pasáu hubo unos grandísimos incendios n'Asturies y Galiza, que dexaron asoleyaes grandes hectaríes de terrenu, inmensos bosques convertíos a cenices de los cuales una parte mui afectada foi'l suroccidente asturianu y que solo'l bosque autóctonu llogró sobrevivir, por eso hai que cuidalu y repoblalu.

Muncha xente quiso sofitar, falóse d'echar semilla, d'echar paya, nun se sabía qué semilles echar, había que tener cuidao con pisar el terrenu ya que se erosionaría más, la xente falaba de milenta coses que nos desbordaron a toes les que queríamos ayudar y faltábanos muncha información.

A raiz d'estos incendios, formóse una asociación que se llama Sembrando Canchales, la cuál vien al Llar El Mataderu a danos una charra sobre'l proyeutu que tienen por delantre y a desplicanos un poco cómo actuar nestos casos y tamién a facer un taller pa saber cómo facer bombes de semilles pa que-yos seya más fácil xerminar, amás de conocer qué semilles sedríen les adecuaes pa esparder.

Les que queráis, tamién podéis traer alimentos nun perecederos y ferramientes pa trabayar la tierra, además de menaxe del hogar, ya que'l voluntariao precisará d'ello.

Con too esto, animámosvos a participar con nós na charra y nel taller de reforestación, el sábadu 29 de setiembre a les 17:00 nel Llar el Mataderu en La Pola Siero.

Pd: los guah.es van pasalo perbién faciendo les bombes de semilles, nun los dexes en casa 😉 .

Organizado por Llar El Mataderu