Comentar (0)EnviariCalCompartir

domingo 21 de octubre de 2018 - 18h30

Proyeición documental "Ucrania en llamas"

Documental sobre la crisis asocedía n'Ucrania en 2014 y les sos conscuencies: el golpe del Maidán, la separación del sudeste d'Ucrania, la creación de les Repúbliques Populares de Lugansk y Donetsk y la subsiguiente guerra civil que se prolonga hasta anguañu, vista con espíritu críticu pol cineasta norteamericanu Oliver Stone, y alloñáu de los montaxes mediáticos de la propaganda atlantista.

Entama: Conceyu Antiimperialista d'Asturies

Organizado por Sestaferia Centru Social

En Sestaferia tamos d'aniversariu y tendremos actividaes abondo pa los últimos meses del añu. No que queda d'ochobre pasaremos dos documentales. 'Ucrania en llamas' (día 21) ye'l documental producido por Oliver Stone que censuraren en Ucrania y EEXX. 'Mi padre estuvo en UHP' (29) fala cola fía de José María Martínez. Esta vegada pasaremos la versión íntegra del trabayu. Tamién tendremos una cena solidaria pa sofitar a los pueblos mayes en llucha en Guatemala (23), una charra alrodiu la persecución a activistes y sindicalistes en Colombia (30) y una nueche de lletrónica con DJs d'equí y de llonxe (27). Hierbabuena Salud Mental van averanos al furrulamientu de los grupos d'apoyu mutuo (31) nun actu cola collaboración de Orgullo Loco Astur que tendrá como colofón una amuesa de lo que se ta faciendo nel tallerín de música lletrónica.
En Payares tendremos les dos sesiones folc de La Quintana Escuela de Música Tradicional de Xixón, que pasen a ser los llunes pela tarde-nueche (5 y 19). Xuan Santori pasará tamién por Sestaferia (8) pa presentanos '42.553. Depués de Buchenwald', llibru asoleyáu por Ediciones Trabe col que ganó'l premiu de ensayu Máximo Fuertes Acevedo y que ye un homenaxe a la llucha republicana. Falaremos de la xentrificación en Xixón y de la situación actual de los presos FIES, y zarraremos el mes col amagüestu d'aniversariu, nel que tendremos delles persones invitaes a amenizar la xornada con música en direutu, demás de castañes y sidre del duernu.
Y ya podemos avanzavos dos de les actividaes que vamos tener n'Avientu. Dende Terrasa, Mabel Flores Project nos visitarán dientru la so xira de seronda pa presentanos (26) música como la del so últimu discu, 'Entre mujeres'. Por últimu, tendremos l'estrenu n'Asturies de Black is Beltza, la película d'animación que Fermin Muguruza presentara nel festival de Donostia. Entá tamos zarrando la fecha. Nun vos despistéis.
Aprovechamos también pa dar les gracies a Cerveza Caleya, que nos echan una man cola actividá del centru social apurriéndonós daqué de cerveza.