Comentar (0)EnviariCalCompartir

lunes 3 de diciembre de 2018 - 18h30

Charla sobre el desmatelamiento industrial II: Conflictos laborales actuales

(Información en castellano debajo)

CHARRA SOBRE'L DESMANTELAMIENTU INDUSTRIAL D'ASTURIES II, CONFLICTOS LLABORALES ACTUALES:

Depués de la charra sobre'l desmantelamientu industrial d'Asturies, que se centró nel procesu de reconversión. Agora toca falar de los problemes actuales de la industria asturiana. Estos problemes enmárquense nel mesmu contestu y son el resultáu del procesu de reconversión que sufrimos nel sieglu pasáu. De aquellos polvos, estos lodos.
Queremos contar col testimoniu de les protagonistes d'estos conflictos. Que nos cuenten de primera mano lo que ye vivir neses situaciones, lo que tan sufriendo y les distintes formes que tienen d'abordalo. También cuála ye la so perspectiva de futuru, si ye que la tienen.
Vamos contar cola presencia de trabayadores de: Duro Felguera, Capgemini, Vauste, Arcelor y Alcoa
Duro Felguera, histórica empresa asturiana, ta anguañu más cerca de convertise en histórica. La llocalidá en onde se fundó, La Felguera, yá nun tien fábrica, nesti últimu lustru fueron dellos los talleres de Duro que pesllaron, ente ellos TEDESA, en Llanera. En gran midida pola xestión de les directives, más que por otra cosa.
Capgemini, empresa de 1000 trabayadores situada en La Felguera, onde se vienen denunciando males práctiques y situaciones de precariedá . Tuvieron recientemente conflictu llaboral con un buen resultáu pa los trabayadores.
Vauste, antigua TENECO, vien de tener va dellos años un conflictu con buen resultáu pa los trabayadores onde se evitó el pieslle de la empresa. Vuelve a tar amenazada de pieslle, dalgo bastante probable nel añu viniente.
Arcelor mittal, nun hai una amenaza de pieslle, y ye perfectamente viable pero sucédense, a cada poco, espedientes de regulación d'emplegu. El últimu anunciáu foi de 60 trabayadores nel tren de chapa, y anúnciase otru pa les bateríes de COK d'Avilés.
Alcoa, creemos que nun precisa de aclaración porque la situación esplícase por sigo mesma y asina venís a la charra.

--------------------------------------------------------------------------------

Charla sobre el Desmatelamiento industrial II: conflictos laborales actuales:

Después de la charla sobre el desmantelamiento industrial de Asturies que se centró en el proceso de reconversión. Ahora toca hablar de los problemas actuales de la industria asturiana. Estos problemas se enmarcan en el mismo contexto y son el resultado del proceso de reconversión que sufrimos en el siglo pasado. De aquellos polvos, estos lodos.
Queremos contar con el testimonio de las protagonistas de estos conflictos. Que nos cuenten de primera mano lo que es vivir en esas situaciones, lo que están sufriendo y las diferentes formas que tienen de abordarlo. También cuál es su perspectiva de futuro, si es que la tienen.
Contaremos con la presencia de trabajadoras de: Duro Felguera, Capgemini, Vauste, Arcelor y Alcoa
Duro Felguera, histórica empresa asturiana, está actualmente más cerca de convertirse en histórica. La localidad en donde se fundó, La Felguera, ya no tiene fábrica, en este último lustro han sido varios los talleres de Duro que cerraron, entre ellos TEDESA, en Llanera. En gran medida por la gestión de la directiva, más que por otra cosa.
Capgemini, empresa de 1000 trabajadoras situada en La Felguera, donde se vienen denunciando malas prácticas y situaciones de precariedad. Tuvieron recientemente conflicto laboral con un buen resultado para las trabajadoras.
Vauste, antigua TENECO, viene de tener hace varios años un conflicto con buen resultado para los trabajadores donde se ha evitado el cierre de la empresa. Vuelve a estar amenazada de cierre, algo bastante probable en el año siguiente.
Arcelor mittal, no hay una amenaza de cierre y es perfectamente viable pero cada poco se producen expedientes de regulación de empleo. El último anunciado fue de 60 trabajadores en el tren de chapa, y se anuncia otro para las baterías de COK de Avilés.
Alcoa, creemos que no precisa de aclaración porque la situación se explica por si misma y así venís a la charla.