Comentar (0)EnviariCalCompartir

lunes 14 de enero de 2019 - 19h30

XORNAES FORMATIVES - XINERU SINDICALISMU FEMINISTA

CSI MOCEDÁ
XORNAES FORMATIVES - XINERU
SINDICALISMU FEMINISTA

Como mocedá de la Corriente Sindical d'Izquierda vemos la necesidá d'arriquecer la llucha mediante'l deprendimientu y la formación, col enfotu d'afitar cada pasu que demos sobre los nuesos principios, de manera que podamos medrar colectivamente y frañir el desconocimientu qu'amenaza con condenanos a la desmovilización y a la sumisión.

Poro, presentámosvos darréu les terceres xornaes formatives, contestualizaes nesti mes de xineru, baxo'l títulu "SINDICALISMU FEMINISTA" y estructuraes en dos charres y un alderique, que son les siguientes:

- Vienres 4 de Xineru
La Fuelga Feminista del 8M na CSI
CSI-Feminismu y Muyeres en Llucha CSI
- Llunes 14 de Xineru
El Feminismu nos espacios mozos
Colectivos de mocedá feministes
- Llunes 21 de Xineru
Alderique: La necesidá d'un sindicalismu feminista

Toles actividaes van ser a les 19:30 nel llocal de la CSI na Casa Sindical de Xixón (C/Sanz Crespo 3). Recordamos que estes actividaes son abiertes y pa xente de toles edaes.

¡Esperámosvos!
------------------------------------------------------------------------------

CSI MOCEDÁ
JORNADAS FORMATIVAS - ENERO
SINDICALISMO FEMINISTA

Como juventud de la Corriente Sindical de Izquierda vemos la necesidad de enriquecer la lucha mediante el aprendizaje y la formación, con el sentido de fijar cada paso que demos sobre nuestros principios, de manera que podamos crecer colectivamente y destruir el desconocimiento que amenaza con condenarnos a la desmovilización y a la sumisión.

Por tanto, os presentamos seguidamente las terceras jornadas de formación, contextualizadas en este mes de enero, bajo el título "SINDICALISMO FEMINISTA" y estructuradas en dos charlas y un debate, que las son siguientes:

- Viernes 4 de Enero
La Huelga Feminista del 8M en la CSI
CSI-Feminismu y Muyeres en Llucha CSI
- Lunes 14 de Enero
El Feminismo en los espacios juveniles
Colectivos de juventud feminista.
- Lunes 21 de Enero
Debate: La necesidad de un sindicalismo feminista

Todas las actividades serán a las 19:30 en el local de la CSI en la Casa Sindical de Xixón. (C/Sanz Crespo 3). Recordamos que estas actividades son abiertas y para gente de todas las edades.

¡Os esperamos!