Comentar (0)EnviariCalCompartir

sábado 23 de marzo de 2019 - 12h

Concentración:Queremos vivir y trabayar n'Asturies

La del sábadu nun va ser una concentración más. Ven y participa de la representación que vamos organizar na Plaza del Ayuntamientu: la escenificación, como protesta, del esmantelamientu y la situación na que ta'l nuesu territoriu. Xunto a colectivos sociales vamos meter nun ataúd los restos del mapa d'Asturies compuestu por trozos como la industria, la vivienda, la demografía, la naturaleza y el clima, el trabayu, les llibertaes y derechos fundamentales, les infraestructures… lleendo un testu descriptivu por cada ún d'ellos. Anímate y ven caracterizada con cascos de mineros, mochiles y maletes, traxes de viudos y viudes, mascarilles, etc. ¡Traéi tamién les vuestes pancartes y cartelos!

Quieren fundir la nuesa tierra y nun lo vamos permitir. Una vez el mapa quede en negru y los sos restos tean nel atáud, vamos facer una procesión pa llueu lleer un manifiestu y glayar al altu la lleva xunto a tolos colectivos y persones qu'asistan:

¡Queremos trabayar y vivir n'Asturies!! ¡¡Defendamos el nuesu territoriu!! ¡¡Espardamos la llucha a los demás territorios del Estáu!!

L'autoorganización y la llucha nes cais como camín pa revertir esta situación.

Pan, trabayu, techu y dignidá

✊✊✊