tema : Historia
Comentar (0)EnviariCalCompartir

viernes 24 de mayo de 2019 - 19h

Charra Colombia en la Llume

Charra - Alderique:

"Colombia un mataderu de dirixentes sociales"

Centru Social La Llume, Xixón. Vienres 24 de mayu, 19 hrs

Colombia nun ta en paz. Los alcuerdos de paz coles FARC tán siendo incumplíos pol gobiernu que va cuatro meses conxeló la mesa de diálogos col ELN, mientres avanza un plan d'esterminiu que dexa más de 605 persones con lideralgu social asesinaes nos postreros 25 meses. Los beneficiarios d'esti xenocidiu impune son les multinacionales mineru-enerxétiques y los monopolios criollos, los terratenientes y los cartelos del narcotráficu.

La paz de Colombia ye la paz de La nuesa América. L'amenaza d'intervención militar de EUA en Venezuela utilizando a Colombia ye un peligru para tola rexón.

Cinco persones escorríes, amenaciaes de muerte pol so lideralgu social en Colombia y abelugaos-a n'Asturies van compartir na Llume les sos esperiencies como lluchadores sociales y la so visión del conflictu social y armao de Colombia, país que de nuevu bati récords de violaciones de los Derechos.

Conviden: Colectivu de Colombianos-as Refuxaos-as n'Asturies "Luciano Romero Molina", Soldepaz.Pachakuti, CS La Llume.

Charla - coloquio:

"Colombia un matadero de dirigentes sociales"

Centro Social La Llume, Gijón. Viernes 24 de mayo, 19 hrs

Colombia no está en paz. Los acuerdos de paz con las FARC están siendo incumplidos por el gobierno que hace cuatro meses congeló la mesa de diálogos con el ELN, mientras avanza un plan de exterminio que deja más de 605 personas con liderazgo social asesinadas en los últimos 25 meses. Los beneficiarios de este genocidio impune son las multinacionales minero-energéticas y los monopolios criollos, los terratenientes y los carteles del narcotráfico.

La paz de Colombia es la paz de Nuestra América. La amenaza de intervención militar de EUA en Venezuela utilizando a Colombia es un peligro para toda la región.

Cinco personas perseguidas, amenazadas de muerte por su liderazgo social en Colombia y refugiados-a en Asturias compartirán en la Llume sus experiencias como luchadores sociales y su visión del conflicto social y armado de Colombia, país que de nuevo bate récords de violaciones de los Derechos.

Invitan: Colectivo de Colombianos-as Refugiados-as en Asturias "Luciano Romero Molina", Soldepaz.Pachakuti, CS La Llume.

Origen : mensaje recibido el 20 mayo 10h